انتقال نقطه نظرات و فراهم نمودن زمینه مناسب برای بیان اندیشه ها و همچنین ارتقاء آگاهی ها و توانائی های مخاطبین و بهره گیری از نظرات در راستای بهبود کیفیت خدمات، ارتقاء بهره وری و کاهش هزینه ها.
نظرات و پیشنهادات
بیتردید، ارایه خدمات با بهترین کیفیت ممکن و تامین رضایت ورزشکاران همواره یکی از مهمترین ارکان فعالیت فدراسیون بوده است و همواره تلاش همه جانبهای برای تحقق بخشیدن به این هدف صورت گرفته است.
رسيدگي به شكايات فرايندي است كه پس از اعلام شكايت توسط اشخاص حقيقي يا حقوقي ، براي شفاف سازي امور و رفع تظلمات اداري و ايجاد زمينه مناسب جهت احقاق حق و استقرار عدالت صورت مي گيرد.
رسیدگی به شکایات
در شكواييه علاوه بر بيان خواسته بصورت مشخص و شفاف؛ از پراكنده گويي و كلي گويي خودداري گردد.
جهت پیگیری و اطلاع از پاسخ نامه ، ورود شماره کارت ملی ثبت شده مورد نیاز است در غیر اینصورت مشاهده پاسخ نامه امکان پذیر نیست. کد پیگری ایجاد شده توسط سیستم را که هنگام ثبت نامه صادر شده وارد کنید.
پیگیری نامه های ارسالی
اخذ مشخصات فردي و آدرس صرفا جهت دسترسي و پيگيري هاي بعدي مي باشد و در صورت عدم تكميل اين موارد امكان پيگيري و پاسخ بعدي وجود ندارد.
سامانه پذیرش و بررسی پیشنهادات فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران با هدف رفع مشکلات و موانع، همچنین رسیدگی به شکایات و استفاده از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده شما عزیزان راه اندازی شده است.
تماس با حراست
حراست به عنوان چشم مدیر در فدراسیون و با توجه به اشراف اطلاعاتی که به مجموعه دارد می تواند مشاور خوبی برای مدیریت محسوب شود .