دیدار دبیر فدراسیون اسکی ایران با نامزد ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی

دبیر فدراسیون اسکی ایران با نامزد ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، بهرام ساوه‌شمشکی دبیر فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران با یوهان الیاش رئیس کمپانی HEAD و نامزد ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) دیدار و زمینه‌های همکاری مشترک را مورد بررسی قرار داد.

 

در این دیدار که در حاشیه مسابقات اسکی صحرانوردی قهرمانی جهان انجام شد، یوهان الیاش ضمن ارائه توضیحاتی در مورد برنامه‌های خود برای کسب ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی خواستار حمایت ایران در این انتخابات فدراسیون بین‌المللی اسکی شد و گفت: امیدوارم در انتخابات پیش رو حمایت ایران را داشته باشم و البته با همراهی ایران آرای کشورهای غرب آسیا را نیز بدست بیاورم.

 

وی افزود: ایران از جمله کشورهای با ظرفیت بسیار بالا در اسکی آسیاست و در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون بین‌‌المللی اسکی قطعا حمایت بیشتری را از ایران خواهم داشت. قاره آسیا با میزبانی دو پیاپی دو المپیک زمستانی نشان داد که ظرفیت زیادی در ورزش‌های زمستانی به ویژه اسکی دارد و در دوره پیش رو باید نگاه ویژه‌تری به این قاره داشت.

 

یوهان الیاش در بخش دیگری از این دیدار نسبت به همکاری‌های اقتصادی در زمینه فروش محصولات HEAD به ایران ابراز تمایل نمود و گفت: بسیار علاقه‌مند هستم تا به ایران سفر کنم و از نزدیک با شرایط ورزش اسکی در ایران آشنا شوم. تلاش می‌کنم تا زمینه گسترش همکاری‌ها برای صادر کردن محصولات HEADبه ایران هرچه بیشتر فراهم شود.

 

بهرام ساوه‌شمشکی دبیر فدراسیون اسکی نیز در این دیدار اظهار کرد: انتخابات فدراسیون بین‌المللی اسکی در دوره پیش رو از حساسیت بسیار زیادی برخوردار است. حضور کاسپر در جایگاه ریاست فدراسیون بین‌المللی اسکی زمینه‌‌ساز اتفاقات بسیار خوبی در این فدراسیون بود. امیدوارم در دوره پیش رو و با آمدن رئیس جدید فدراسیون بین‌المللی اسکی شاهد روند رو به توسعه و حمایت‌های بیشتری از کشورهایی چون ایران باشیم.

 

وی افزود: وجود تحریم‌ها خرید تجهیزات اسکی برای ایران را دشوار کرده است. گرچه با وجود همه سختی‌ها تجهیزات مورد نیاز ملی‌پوشان را تامین می‌کنیم اما امیدواریم تا این دیدار زمینه‌ساز دریافت محصولات شرکت‌هایی چون HEAD برای ملی‌پوشان باشد.

 

خبرنگار: مرتضی محسن پور

انتهای پیام

  • 17:38
  • 1399/12/14
  • 6759