برگزاری جلسه کمیته فنی اسکی صحرانوردی در محل فدراسیون

جلسه کمیته فنی اسکی صحرانوردی سه شنبه ۲۷ تیر به میزبانی محل فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،جلسه کمیته فنی اسکی صحرانوردی روز سه شنبه ۲۷ تیر با حضور دکتر نظریان رئیس فدراسیون  ، مرتضی ساوه شمشکی و فاطمه کیادربندسری نواب رییس، بهرام ساوه شمشکی دبیر ، صادق کلهر کارشناس خبره آقایان، محمدتقی شمشکی سرمربی تیم ملی اسکی صحرانوردی بزرگسالان ، موسی ساوه شمشکی رئیس کمیته فنی، محمدکاظم کاویان از کارشناسان اسکی صحرانوردی و گلناز ساوجی مربی تیم ملی بانوان در محل فدراسیون برگزار شد.

پس از بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری اردوی تیم های اسکی صحرانوردی بخصوص جهت آماده سازی المپیک جوانان بانوان و آقایان مقرر شد نخستین مرحله اردو جوانان به میزبانی استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار شود .

اردوهای بعدی نیز در استان تهران و در منطقه شمشک دربندسری پیگیری می شود و با آغاز فصل اسکی نیز در همین مناطق ادامه می یابد.

در رشته رولر اسکی هم بحث و تبادل نظر شد تا پس از برگزاری اردوها در مرداد و شهریور، مسابقات رولر اسکی به میزبانی استان تهران در شهریور ماه برگزار شود و پس از آن در اواخر مهرماه نیز مرحله دوم مسابقات به میزبانی هیات اسکی استان مازندران برگزار شود.

با نزدیک شدن به فصل سرما ورزشکاران به اردوهای روی برف می روند و برگزاری منظم مسابقات لیگ صحرانوردی نیز از دیگر برنامه هایی است که با جدیت پیگیری خواهد شد تا  نمایندگان کشورمان با آمادگی کامل در مسابقات المپیک جوانان شرکت کنند.

  • 10:48
  • 1402/04/28
  • 2189