برگزاری نشست رئیس فدراسیون با سرپرست کمیته پژوهش و معاون پژوهشگاه علوم ورزشی

نشست رئیس فدراسیون اسکی با سرپرست کمیته پژوهش فدراسیون و معاون پژوهشگاه علوم ورزشی در زمینه اهداف پژوهشی و علمی اسکی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، در این نشست که علاوه بر دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و دکتر افسانه شمشکی سرپرست کمیته پژوهش فدراسیون با حضور دکتر محمدحسین قربانی معاونت اداری، مالی ومدیریت منابع پژوهشگاه علوم ورزشی و دکتر حمیده صادقی مسئول برگزاری دوره‌های آزاد فدراسیون برگزار شد در مورد برنامه‌ریزی‌های مد نظر در راستای توسعه بخش پژوهش و فعالیت‌های علمی و دانشگاهی ورزش اسکی بحث و تبادل نظر شد.

رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به نیاز روز افزون ورزش اسکی به انجام فعالیت‌های پژوهشی و علمی، اظهار کرد: بر اساس اهداف در نظر گرفته شده یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فدراسیون نگاه به فعالیت‌های علمی پژوهشی است و در این زمینه از هیچ تلاش فروگذار نخواهیم بود و حمایت حداکثری از فعالیت‌ها و دستاوردهای مختلف در این زمینه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ارتباط به صنعت و دانشگاه از جمله نیازهای ورزش کشور از جمله اسکی است و کمیته پژوهش فدراسیون اسکی پل ارتباط میان اسکی و حوزه علم و پژوهش است. حضور پژوهشگاه علوم ورزشی در کنار فدراسیون نیز کمک شایانی به سرعت بخشیدن فعالیت‌های علمی و پژوهشی دارد و از این حضور نهایت استفاده را خواهیم برد.

رئیس فدراسیون اسکی همچنین از راه‌اندازی بخش ارتباط با صنعت در فدراسیون خبر داد و گفت: یکی از نیازهای کنونی ورزش کشور ارتباط با صنعت است و در ورزش اسکی نیز بنا داریم تا ارتباط با صنعت را هرچه بیشتر برقرار کنیم. از تمامی فعالین حوزه صنعت نیز برای همراهی و همکاری با فدراسیون اسکی دعوت به همکاری می‌کنیم.

دکتر افسانه شمشکی سرپرست کمیته پژوهش فدراسیون نیز در این نشست اظهار کرد: توجه رئیس فدراسیون اسکی به حوزه علم و پژوهش قابل تقدیر است و در این راستا از سوی کمیته پژوهش برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است. از ظرفیت‌های بخش دانشگاهی برای ورزش اسکی بهره خواهیم برد و یک برنامه‌ جامع در این زمینه تدوین شده است.

وی همچنین از انعقاد قرارداد همکاری با پژوهشگاه علوم ورزشی خبر داد و گفت: برای تحقق اهداف علمی - پژوهشی در نظر گرفته شده ، برنامه‌ریزی‌ها برای انعقاد تفاهم‌‌نامه همکاری با پژوهشگاه علوم ورزشی انجام شده تا بتوانیم فعالیت‌های مختلفی در در زمینه‌های پژوهشی برای ورزش اسکی صورت دهیم.

دکتر محمدحسین قربانی معاونت اداری، مالی ومدیریت منابع پژوهشگاه علوم ورزشی نیز از اهتمام فدراسیون اسکی برای نگاه به فعالیت‌های علمی پژوهشی قدردنی نمود و گفت: نگاه ویژه‌ای که از سوی رئیس فدراسیون اسکی به حوزه پژوهش و بهره‌ بردن از دستاوردهای علمی و دانشگاهی وجود دارد قابل تقدیر است. پژوهشگاه علوم ورزشی نیز در کنار فدراسیون اسکی خواهد بود تا با همکاری مشترک دو طرف شاهد رشد و تعالی ورزش اسکی باشیم.

انتهای پیام

  • 13:46
  • 1400/01/30
  • 8296