رئیس فدراسیون اسکی: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک دغدغه روسای فدراسیون‌ها را رفع کرده‌اند

رئیس فدراسیون اسکی می‌‌گوید با تزریق به موقع بودجه فدراسیون‌های ورزشی، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اقدام بسیار مناسبی را در ابتدای سال انجام دادند و باعث رفع دغدغه های روسای فدراسیون ها برای برنامه ریزی و اجرا شدند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، دکتر عباس نظریان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اهمیت تزریق به موقع بودجه توسط وزارت ورزش و جوانان و همچنین کمیته ملی المپیک را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: اتفاق بسیار خوبی رخ داد و برای اولین بار بودجه و اعتبار فدراسیون‌ها در همین ابتدای سال تزریق شد و این مهم کمک کرد که دغدغه روسای فدراسیون‌ها برای برنامه‌ریزی رفع شود.


رئیس فدراسیون اسکی خاطر نشان کرد: تزریق بودجه، آن هم در ماه فروردین  و در سال برگزاری المپیک اقدامی خوب تلقی می‌شود که باعث شد فرآیند آمادگی و اعزام تیم‌های ملی در رویدادهای مختلف با مشکلی مواجه نشود که این مهم به آرامش جامعه ورزش کمک بسیار زیادی خواهد کرد.


نظریان ادامه داد: فدراسیون اسکی در انتهای امسال بازی‌های المپیک زمستانی را پیش رو دارد که نیازمند استمرار در حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک هستیم تا بتوانیم با خیال راحت در رویدادهای مهم پیش رو شرکت کرده و حضوری در شان نام کشورمان داشته باشیم .

 

  • 15:55
  • 1400/02/04
  • 13168