نشست رئیس فدراسیون اسکی با رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش

بررسی راهکارهای همکاری مشترک در حوزه‌های قهرمانی و همگانی

نشست ریاست فدراسیون اسکی با رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، نشست دکتر عباس نظریان ریاست فدراسیون اسکی با امیر سرتیپ دوم دکتر جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار و در مورد راهکاری همکاری‌های مشترک بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست دکتر نظریان با تاکید بر تمایل فدراسیون اسکی نسبت به گسترش همکاری‌ها با سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی یکی از ارگان‌های فعال در حوزه ورزش اسکی است. تلاش خواهیم کرد در دوره پیش رو دامنه همکاری‌ها با سازمان تربیت بدنی ارتش افزایش یابد و طرح‌هایی نیز در این زمینه در دست اقدام است.

رئیس فدراسیون اسکی خاطر نشان کرد: از همکاری ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی ایران برای در اختیار قرار دادن پیست‌ اسکی شهید قوطاسلو تشکر می‌کنم. در حال حاضر مسابقات اسکی صحرانوردی و تمرینات‌ تیم‌های ملی اسکی صحرانوردی به خوبی در این پیست برگزار می‌شود و از این همراهی و همکاری کمال تشکر را داریم.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای گسترش همکاری‌ها با سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: یکی از برنامه‌های دیگری که می‌توان با همکاری مشترک فدراسیون اسکی و ارتش پیش برد فعالیت‌های همگانی در حوزه وررش اسکی است. در این زمینه فدراسیون آمادگی کامل برای گسترش همکاری‌ها را دارد.

رئیس فدراسیون اسکی همچنین به ظرفیت طرفین برای فعال نمودن رشته اسکی بیاتلون اشاره کرد و گفت: می‌توان از ظرفیت اسکی‌بازان رشته صحرانوردی و امکانات سازمان تربیت بدنی ارتش برای رشته بیاتلون استفاده کرد و برای برگزاری مسابقات و اردوها آماده‌سازی وارد فعالیت‌های مشترک شد.

در پایان این دیدار مقرر شد جلسات مستمری میان نمایندگان فدراسیون اسکی و سازمان تربیت بدنی ارتش برای پیش برد همکاریهای مشترک برگزار شود.

  • 20:27
  • 1399/11/17
  • 24050