برگزاری نشست ارزیابی عملکرد و ارائه برنامه‌های هیات استان تهران با رئیس فدراسیون

نشست ارزیابی عملکرد و ارائه برنامه‌های هیات اسکی استان تهران با رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، نشست بررسی عملکرد و ارائه برنامه‌های هیات اسکی استان تهران با حضور مرتضی ساوه‌شمشکی رئیس این هیات برگزار شد.

در این نشست مرتضی ساوه‌شمشکی رئیس هیات اسکی استان تهران ضمن ارائه گزارش عملکرد سال گذشته هیات متبوع خود از برگزاری منظم برنامه‌های هیات اسکی استان تهران در سال ۹۹ خبر داد و اظهار کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا و دشواری‌های زیادی که داشتیم برنامه‌های هیات به خوبی دنبال شد و به تقریبا به تمامی اهداف خود در سال گذشته دست یافتیم.

ساوه‌شمشکی همچنین ضمن ارائه برنامه جامع چهار ساله هیات اسکی استان تهران به  ریاست فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سال ۱۴۰۰ را به صورت مشروح به ریاست فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی ارائه نمود.

عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی نیز ضمن تقدیر از عملکرد هیات استان تهران، اظهار کرد: عملکرد هیات اسکی استان تهران همواره قابل تقدیر بوده و قرار گرفتن این هیات به عنوان هیات برتر نشان دهنده عملکرد شاخص این هیات است.

وی ادامه داد: امیدواریم برنامه‌های هیات اسکی استان تهران در سال جاری با قدرت دنبال شود و همچون سال‌های گذشته شاهد خروجی ارزشمند این هیات باشیم.

همچنین در این نشست مرتضی ساوه‌شمشکی گزارشی نیز از عملکرد کمیته آموزش فدراسیون در سال گذشته ارائه نمود و برنامه‌های در نظر گرفته شده برای سال جاری را نیز تشریح کرد.

انتهای پیام

  • 12:10
  • 1400/02/22
  • 9281