قدردانی دکتر نظریان و فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از حمایت های ارزشمند و دلگرم کننده مسئولان و مردم در پی قهرمانی دختران هاکی روی یخ کشور در آسیا و اقیانوسیه

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از حسن نظر و حمایت و پیام های تبریک مسئولان کشور و مردم پس از قهرمانی دختران شایسته ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، تیم ملی هاکی روی یخ دختران کشورمان موفق شد در رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه به عنوان ارزشمند قهرمانی و مدال طلا دست پیدا کند.

در پی این قهرمانی ، مردم و مسئولان کشور از جمله ریاست محترم جمهوری، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی، وزیر محترم امور خارجه کشورمان ، وزیر محترم ورزش و جوانان و معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در پیام های جداگانه این پیروزی را تبریک گفتند.

دکتر نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ضمن قدردانی از این پیام های امیدوار کننده و دلگرم کننده عنوان کرد: این فدراسیون به عنوان خادم و متولی اسکی و ورزش های زمستانی مصمم تر از قبل در راه خدمت رسانی به این جوانان آینده ساز و پر تلاش از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. امیدوار هستیم که در پی این نتیجه درخشان و نگاه ویژه مسئولان محترم کشور به ورزش های زمستانی در رویدادهای بزرگ بین المللی با حمایت شایسته از این ورزشکاران نتایج درخشانی برای کشور عزیزمان رقم بخورد.

  • 00:49
  • 1403/01/13
  • 543