برگزاری نشست کمیته فنی اسکی روی چمن / تاکید رئیس فدراسیون بر آماده‌سازی مطلوب تیم ملی و برنامه‌ریزی برای موفقیت در مسابقات بین‌المللی

نشست کمیته فنی اسکی روی چمن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، نشست کمیته فنی اسکی روی چمن با حضور اعضا و با هدف بررسی برنامه‌های فصل پیش روی اسکی چمن برگزار شد.

در این نشست که با حضور دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون، بهرام ساوه‌شمشکی دبیر، فاطمه کیادربندسری نایب رئیس بانوان فدراسیون، سید مجتبی صید سرپرست کمیته اسکی چمن، موسی ساوه‌شمشکی سرپرست کمیته فنی، محمود غلامی سرمربی تیم ملی مردان، ثمین داوری سرمربی تیم ملی بانوان و رستم کلهر مشاور رئیس فدراسیون برگزار شد در مورد برنامه‌های فصل پیش رو از جمله اردوها، مسابقات داخلی و اعزام‌های برون مرزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعضای حاضر ضمن بررسی اردوی برگزار شده تیم ملی بانوان در پیست اسکی فندونق‌لوی اردبیل مصوب نمودند تا اردوی تیم ملی مردان نیز از هفته آینده در این پیست آغاز شود.

آماده‌سازی پیست اسکی دیزین برای برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود و بر همین اساس مقرر شد تا روند آماده‌سازی پیست اسکی دیزین با سرعت بیشتری دنبال شود و برای میزبان مسابقات مرحله نهایی جام‌جهانی اسکی روی چمن با بهترین شرایط این پیست آماده شود.

برگزاری مسابقات داخلی نیز از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود که بر اساس آن اعضا مقرر نمودند تا مسابقات داخلی اسکی روی چمن در پیست اسکی دیزین برگزار شود.

اعزام به مسابقات اسکی روی چمن جام‌جهانی ایتالیا و رقابت‌های قهرمانی جهان به میزبانی جمهوری چک در صورت فراهم شدن شرایط از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد تا در جلسات بعدی شرایط اعزام و امکان آن مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

تاکید بر برگزاری هر چه مطلوب تر مرحله نهایی جام‌جهانی اسکی روی چمن در پیست اسکی دیزین و تشکیل کمیته برگزاری طی روزهای آتی از دیگر مصوبات نشست کمیته فنی اسکی روی چمن بود.

در این نشست دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی با تاکید بر حمایت کامل فدراسیون از رشته اسکی روی چمن، اظهار کرد: اسکی روی چمن جزو ورزش‌های افتخارآفرین برای جمهوری اسلامی است و تلاش می‌کنیم تا بهترین شرایط برای آماده‌سازی ملی‌پوشان ایران برای حضور در رویدادهای پیش رو به ویژه مرحله نهایی جام‌جهانی به میزبانی ایران فراهم شود.

وی افزود: تعطیلی مسابقات اسکی روی چمن در سال گذشته لطمه جدی به ورزشکاران این رشته وارد کرد، اما در تلاش هستیم تا با برگزاری اردوهای مستمر و فراهم‌ نمودن شرایط مناسب ورزشکاران این رشته را به سطح مطلوبی از آمادگی برسانیم.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی همچنین بر دشواری شرایط رشته اسکی روی چمن اشاره کرد و گفت: اسکی روی چمن جزو رشته‌های دشوار و پرمخاطره در اسکی است و ورزشکاران این رشته به نوعی از جان برای موفقیت مایه می‌‌گذراند. امیدواریم امسال در مرحله نهایی جام‌جهانی شاهد درخشش ورزشکاران ایران باشیم.

انتهای پیام

  • 19:21
  • 1400/03/23
  • 14231