بازدید رئیس و نایب رئیس فدراسیون از تمرینات تیم ملی اسکی روی چمن

رئیس و نایب رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی از تمرینات تیم ملی اسکی روی چمن بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسيون به همراه کورش صبوریان نایب‌رئیس و فاطمه محمدپور رئیس هیات اسکی استان اردبیل از تمرینات تیم ملی اسکی روی چمن در پیست فندقلو اردبیل بازدید کردند.

در این بازدید سرمربیان تیم‌های ملی ضمن ارائه گزارشی از روند آماده سازی اسکی‌بازان رو چمن ایران برای رویدادهای پیش رو، از تمرینات فشرده ملی‌پوشان برای رسیدن به سطح مطلوب آمادگی خبردادند.

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی ضمن قدردانی از میزبانی شایسته پیست اسکی فندقلو برای تمرینات تیم ملی اسکی روی چمن، خاطرنشان کرد: پیست اسکی فندقلو با شرایط و امکانات مطلوب میزبان خوبی برای اسکی بازان روی چمن است و از مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و رئیس هیات اسکی استان برای این میزبانی تشکر می‌کنم.

وی افزود با توجه به در پیش بودن رویدادهای مهمه اسکی روی چمن از جمله مرحله نهایی جام جهانی به میزبانی ایران، کار بسیار دشواری در پیش داریم اما با توجه به توانمندی بسیار بالای اسکی بازان روی چمن ایران امید بسیار زیادی نیز به کسب مدال داریم.


وی همچنین خاطرنشان کرد: استان اردبیل سرمایه گذاری بسیار خوبی بر روی پیست‌های اسکی صورت داده و پیست فندقلو نیز از جمله پیست هایی با زیرساخت‌های خوب در این استان است که روند توسعه آن در مدت زمان اخیر سرعت گرفته است.

 

انتهای پیام

  • 17:22
  • 1400/04/01
  • 8191