مجمع انتخاباتی هیات اسکی استان البرز

رئیس فدراسیون: البرز استانی قهرمان پرور و بدنه اسکی کشور است

رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی با بیان این که " البرز به عنوان استانی قهرمان‌پرور، بدنه اسکی کشور محسوب می‌شود "، توسعه اسکی را نیازمند پشتوانه‌سازی دانست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، دکتر عباس عباس نظریان در مجمع انتخاباتی هیات اسکی استان البرز، ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس منتخب هیات اظهار کرد: اینکه جوانان توانمند و کاربلد در مسند مسئولیت قرار بگیرند، باعث خرسندی و رضایت است.

وی در ادامه افزود: اسکی ورزشی ارزشمند و تنها رشته‌ ورزشی کشور در المپیک زمستانی است.

دکتر نظریان با اشاره به ظرفیت اقلیمی البرز گفت: البرز به عنوان استانی قهرمان‌پرور، بدنه اسکی کشور محسوب شده و از نیروی انسانی توانمندی در این رشته برخوردار است.

وی با بیان این که " توسعه اسکی نیازمند پشتوانه‌سازی است " خاطر نشان کرد: توجه به توسعه فرهنگی باید مدنظر رئیس منتخب قرار گیرد. فدراسیون از هیات اسکی استان البرز تمام قد و با تمام منابع و امکانات موجود حمایت خواهد کرد.

دکتر نظریان با بیان این که " اسکی می‌تواند رشته‌ای خانوادگی باشد "، گفت: در بحث قهرمانی، اسکی متعلق به بومیان مناطق پیست‌ها بوده و همواره از این مناطق قهرمانان به کشور معرفی شده است.

رئیس فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی در پایان خاطر نشان کرد: اگر شرایط کرونا بهبود پیدا کند، استان البرز در پایان تابستان در پیست بین‌المللی دیزین میزبان مرحله نهایی مسابقات جام‌جهانی اسکی چمن خواهد بود.

همچنین مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع انتخاباتی هیات اسکی البرز اظهار کرد: استان البرز در رشته اسکی از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار بوده و قهرمانان و مدال‌آوران بسیاری را به این رشته معرفی کرده است.

وی با بیان این که " استان البرز قطب اسکی کشور است "، خاطرنشان کرد: انتظار داریم رئیس منتخب هیات اسکی برای ادامه مسیر موفقیت و همچنین پیشبرد اهداف توسعه‌ای اسکی، برنامه‌ریزی جامعی با استفاده از تمام امکانات داشته باشد. همچنین به کار گیری تجربیات قهرمانان و پیشکسوتان و بهره بردن از خرد جمعی می‌تواند پیشرفت اسکی البرز را تسریع کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تأکید بر حمایت از هیات اسکی استان، افزود: رشته اسکی یک ظرفیت بین‌المللی برای استان البرز به حساب می‌آید و پیست بین‌المللی دیزین در استان البرز برای فدراسیون نیز پتانسیل و ظرفیتی ویژه است.

جانعلی همچنین از زحمات علی‌عمران سولقانی رئیس اسبق و ایلکا سرپرست سابق هیات اسکی استان البرز قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی، در‌ مجمع انتخاباتی هیات اسکی استان سید مجتبی صید با کسب یازده رای از ۱۴ رای ماخوذه برای چهارسال به عنوان رئیس هیات اسکی استان البرز انتخاب شد.

فاطمه طبری دیگر نامزد این انتخابات دو رای کسب کرد‌ و یک رای‌ نیز ممتنع  بود.

انتهای پیام

  • 15:16
  • 1400/04/20
  • 11819