برگزاری مجمع عمومی سالیانه هیات اسکی استان تهران

مجمع عمومی سالیانه هیات اسکی استان تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، مجمع عمومی هیات اسکی استان تهران با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و رئیس هیات اسکی استان با ارائه گزارش عملکرد سال 99 و تشریح برنامه‌های فصل اسکی پیش رو به صورت آنلاین برگزار شد.

در این نشست مرتضی ساوه‌شمشکی رئیس هیات اسکی استان تهران با گزارشی از عملکرد و دستاوردهای استان تهران در حوزه‌های قهرمانی، همگانی، استعدادیابی، آموزش، مربیان، مالی، فرهنگی و ... در سال 99 پرداخت. وی همچنین برنامه‌های هیات اسکی استان تهران را برای فصل اسکی پیش رو ارائه نمود.

نصراله پریچهر مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های هیات اسکی استان تهران، اظهار کرد: اتفاقات بسیار خوبی در اسکی استان تهران با حضور جناب آقای مرتضی ساوه‌شمشکی رخ داده و قرار گرفتن این هیات در جایگاه نخست هیات‌های اسکی کشور نشان از تلاش ایشان برای توسعه اسکی در استان تهران دارد.

وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز در کنار هیات اسکی استان قرار دارد و هر حمایت و پشتیبانی که لازم باشد را انجام خواهد داد و امیدواریم حرکت رو به رشد اسکی در استان تهران همچنان ادامه داشته باشد.

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی نیز در این نشست اظهار کرد: استان تهران پیشانی اسکی کشور است و عملکرد این هیات نشان از برنامه‌ریزی دقیق و حرکت رو به رشد اسکی در استان تهران است.

وی افزود: فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی همواره بر نقش پر اهمیت هیات‌های استانی در اسکی کشور تاکید داشته و دارد. امیدواریم همچنان شاهد حرکت پرشتاب هیات اسکی استان تهران باشیم و از ظرفیت‌های اسکی در این استان بتوانیم به بهترین نحو ممکن استفاده نماییم.

انتهای پیام

  • 14:12
  • 1400/06/21
  • 7395