آمادگی چین در راه میزبانی المپیک زمستانی

چین با از سرگیری مسابقات ورزشی برای میزبانی المپیک زمستانی آماده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، نخستین رویداد بزرگ ورزشی در چین از زمان شیوع بیماری همه‌گیر کرونا در مارس گذشته و توقف مسابقات در سراسر جهان در شهر ژی‌یان آغاز ‌می‌شود.

استان شانکژی چین، که احتمالاً پیش از برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک زمستانی ۲۰۲۲ در پکن به عنوان محلی برای آزمایش محدودیت‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، قرار است از ورزشکاران بازی‌های ملی چین National Games استقبال کند و حضور تماشاگران در بازی‌ها مجاز خواهد بود.

به گفته کمیته برگزاری بازی‌ها، تماشاگران باید تا ۷۲ساعت پس از ورود به هر مکان، تست منفی کرونای خود را ارائه دهند. افراد بالای ۱۸سال نیز باید حداقل ۱۴روز قبل، مدرک واکسیناسیون کامل را به همراه داشته باشند.

این بازی‌ها قرار است در شرایط ادامه لغو رویدادهای ورزشی در چین، برگزار شود و در حالی انجام می‌شود که چین و کمیته بین المللی المپیک اقدامات لازم را در پکن۲۰۲۲ بررسی می‌نمایند. به احتمال زیاد محدودیت‌ها در پکن۲۰۲۲ شدیدتر از المپیک و پارالمپیک امسال در توکیو خواهد بود و IOC قرار است نخستین مجموعه قوانین را ماه آینده منتشر نماید. بیش از ۴۰۰ رویداد در این بازی‌ها برگزار می‌شود که با مراسم افتتاحیه در مرکز ورزشی المپیک آغاز می‌شود.

انتهای پیام

  • 19:50
  • 1400/06/24
  • 115449