آغاز ثبت نام کد شرکت در مسابقات بین‌المللی اسکی (FIS CODE)

ثبت‌نام و تمدید کد شرکت ورزشکاران در مسابقات بین‌المللی اسکی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، با توجه به در پیش بودن فصل اسکی  ۱۴۰۰ _ ۱۴۰۱، فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی اقدام به تمدید و ثبت نام کد شرکت در مسابقات بین‌المللی اسکی (FIS Code) برای ورزشکاران متقاضی رشته‌های آلپاین، کراس‌کانتری‌، اسنوبرد و فری‌استايل می‌نماید.

ورزشکاران رشته‌های اسکی آلپاین، کراس‌کانتری، اسنوبرد و فری استایل تا روز ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۰ فرصت دارند جهت ثبت‌نام و یا تمدید کد شرکت در مسابقات بین‌المللی مبلغ یک میلیون تومان به شماره حساب 0106509847008 بانک ملی ایران به نام فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران واریز نمایند و با در دست داشتن فیش واریزی، جهت پر کردن فرم مربوطه به دفتر فدراسیون اسکی مراجعه نمایند.

ورزشکاران محترم می‌توانند جهت ثبت نام روزهای شنبه تا چهارشنبه (به جز روزهای تعطیل) از ساعت ٨ الی ۱۴ به دفتر فدراسیون اسکی مراجعه فرمایند.

لازم به ذکر است حضور شخص متقاضی دریافت کد در محل فدراسیون با همراه داشتن اصل و یا کپی پاسپورت و یا کارت ملی جهت تائید اطلاعات الزامی است و ورزشکاران زیر ۱۸ سال باید به همراه ولی قانونی خود و مدارک مربوطه جهت ثبت‌نام مراجعه نمایند.

اسکی‌بازان ساکن در استان‌های غیر از تهران و البرز باید با مراجعه هیأت‌های اسکی استان خود مراحل دریافت کد شرکت در مسابقات بین‌المللی را انجام دهند.

انتهای پیام 

  • 00:10
  • 1400/07/22
  • 12516