لیگ بین المللی اسکی آلپاین (دربندسر)؛

پیشتازی کیادربندسری و احمدی در روز نخست

روز نخست از هفته سوم رقابت های لیگ بین المللی اسکی آلپاین (انتخابی المپیک زمستانی ۲۰۲۲) به میزبانی پیست بین المللی اسکی دربندسر، با قهرمانی محمد کیادربندسری در بخش مردان و عاطفه احمدی در بخش بانوان همراه بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، در ادامه رقابت های انتخابی المپیک زمستانی، هفته سوم مسابقات بین المللی اسکی آلپاین از امروز یکشنبه ۱۹دی به میزبانی پیست بین المللی اسکی دربندسر آغاز شد و تا روز چهارشنبه  ۲۲ همین ماه ادامه خواهد داشت.

در پایان نخستین روز مسابقات در رشته مارپیچ بزرگ در بخش بانوان عاطفه احمدی (از باشگاه راه برفی با حمایت صنایع خودروسازی ایلیا) قهرمان شد. صدف ساوه شمشکی (از باشگاه اتوسفیر) و زیبا کلهر نیز به ترتیب به عناوین دوم و سوم رسیدند.

در بخش مردان نیز محمد کیادربندسری از شرکت تله کابین دربندسر به عنوان نخست و قهرمانی دست پیدا کرد، حسین ساوه شمشکی دوم شد و سید مرتضی جعفری از باشگاه اتوسفیر  در جایگاه سوم قرار گرفت.

اين رقابت ها که تا روز چهارشنبه ۲۲ دی ادامه دارد تحت نظر فدراسیون جهانی اسکی و فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی توسط شرکت تله کابین دربندسر و هیات اسکی استان تهران در دو بخش بانوان و آقایان در حال پیگیری است.

  • 14:47
  • 1400/10/19
  • 5838