دکتر عباس نظریان در واکنش به جواب آزمایش دوپینگ ساوه شمشکی:

موضوع پیش آمده بسیار ناراحت کننده و پیچیده است/ در نزدیک ترین فاصله به اعزام، از ورزشکاران تست دوپینگ گرفتیم و پاسخ آن منفی بود

رئیس فدراسیون اسکی پس از اعلام نتیجه تست دوپینگ حسین ساوه شمشکی، گفت: موضوع پیش آمده بسیار ناراحت کننده و پیچیده است؛ چون ما در نزدیک ترین فاصله به اعزام، از ورزشکاران تست دوپینگ گرفتیم و این تست به آزمایشگاه کلن آلمان فرستاده شد و پاسخ آن نیز منفی بود.

دکتر عباس نظریان سرپرست کاروان اعزامی به بازی های المپیک زمستانی، پس از اعلام نتیجه نمونه گیری B تست دوپینگ از حسین ساوه شمشکی ملی پوش اسکی آلپاین در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی اظهار داشت: موضوع پیش آمده بسیار ناراحت کننده و پیچیده است؛ چون ما در نزدیک ترین فاصله به اعزام، از ورزشکاران داخل اردوی اسکی تست دوپینگ گرفتیم و این تست به آزمایشگاه کلن آلمان فرستاده شد و پاسخ آن نیز منفی بود. به همین خاطر با موضوع پیچیده ای روبه رو هستیم. باید پس از بازگشت به ایران با تشکیل کمیته ای ویژه و با همراهی فدراسیون پزشکی ورزشی موضوع را بررسی و پیگیری خواهیم کرد و نتیجه آن را در اختیار مخاطبین این رشته قرار می دهیم.

 

  • 12:25
  • 1400/11/23
  • 8515