به میزبانی پیست بین المللی شمشک؛

مسابقات مارپیچ بزرگ اسکی آلپاین قهرمانی کشور و بین المللی شهرنشینان (FIS) برگزار شد

روز نخست رقابتهای اسکی آلپاین قهرمانی کشور و رقابتهای بین المللی شهرنشینان(FIS) شنبه 21 اسفند در رشته مارپیچ بزرگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، رقابتهای اسکی آلپاین قهرمانی کشور و رقابتهای بین المللی شهرنشینان(فیز) ۲۱ و ۲۲ اسفند به میزبانی پیست بین المللی شمشک در حال برگزاری است. 

شنبه 21 اسفند و در نخستین روز این مسابقات در رشته مارپیچ بزرگ مریم کیاشمشکی، صدف ساوه شمشکی و عاطفه احمدی هر سه از استان تهران به ترتیب در بخش بانوان بزرگسالان رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در بخش بزرگسالان مرد نیز محمد کیادربندسری (تهران)، نیما بها(البرز) و بهنام کیاشمشکی (تهران)اول تا سوم شدند.

در بخش جوانان ۱ بانوان آتنا کیاشمشکی(تهران)، آلما آینه ساز(تهران) و شیما میرمعنایی(اصفهان) اول تا سوم شدند. 

در بخش جوانان ۱ مردان نیز سورنا اسدی(تهران)، امیررضا کلهر(البرز) و سهیل امیری(آذربایجان غربی) در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش جوانان ۲ دختران نیز مهرناز کیا شمشکی (تهران)، دنیا طبری(البرز) و رکسانا ساوه شمشکی(تهران) اول تا سوم شدند و در بخش پسران نیز رهام صبا(تهران)،علی کلهر(البرز) و اسماعیل ساوه شمشکی(تهران) در رتبه اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش بانوان شهرنشینان نیز آیلار مهر آیین (تهران) اول شد و شیما میرمعنایی(اصفهان) و سحر احمدپور(فارس) دوم و سوم شدند. در بخش مردان شهر نشینان نیز محمدپارسا تقی بخشی(تهران) ، مازیار صالحی فشمی (تهران)و حامد عطایی(اصفهان) اول تا سوم شدند.

این رقابتها امروز 22 اسفند با برگزاری مسابقات مارپیچ کوچک به پایان می رسد.

  • 06:34
  • 1400/12/22
  • 10506