برگزاری جلسه هم اندیشی هیات اسکی استان مازندران با حضور دکتر نظریان و دکتر رنگرز

جلسه هم اندیشی هیات اسکی استان مازندران با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان این استان، ریاست فدراسیون اسکی و مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان نوشهر و مسئولان این هیات برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، جلسه هم اندیشی هیات اسکی استان مازندران با حضور مدیر کل اداره ورزش و جوانان این استان، ریاست فدراسیون اسکی و مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان نوشهر و مسئولان این هیات برگزار شد.

بازدید از جانمایی اولیه پیست اسکی در مازندران در منطقه کجور، توسعه ورزشهای زمستانی در استان مازندران، بررسی و امکان سنجی توسعه رولر اسکی در کوتاه ترین زمان در استان ،امکانسنجی توسعه اسکی چمن و تقدیر از قهرمانان ورزشهای زمستانی استان از جمله برنامه های مهم و در دستور برنامه این نشست بود.

دکتر رنگرز مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نوشهر،رئیس اداره اصناف نوشهر، رئیس و نایب رئیس هیئت اسکی استان و جمعی دیگر از مسئولان مربوطه در این جلسه حضور داشتند.

کمک ۵۰ درصدی اداره کل استان برای تهیه تجهیزات ،اختصاص دفتر هیئت اسکی در ساری و نوشهر،کمک در اعزام ورزشکاران استان و اعلام آمادگی میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در رولراسکی ،اعزام مربی آموزشی بصورت دوره ای برای آموزش رولراسکی از طرف فدراسیون، کمک تجهیزاتی فدارسیون به هیئت و موافقت با میزبانی استان در رولر اسکی،کمکهای مالی فدراسیون طبق عملکرد هیئت و تفاهم نامه وزارت با فدراسیون از جمله صورتجلسه این نشست بود.

  • 20:39
  • 1401/02/17
  • 10283