با حضور دکتر نظریان و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز؛

مجمع سالیانه هیات اسکی استان البرز برگزار شد

مجمع سالیانه هیئت اسکی استان البرز، با حضور دکتر نظریان ، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز و رئیس هیات اسکی این استان و اعضای مجمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی  فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ مجمع سالیانه هیئت اسکی استان البرز با حضور دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، کیهان گلستانی معاون توسعه امور ورزش اداره کل، سید مجتبی صید رئیس هیئت اسکی استان و اعضای مجمع هیئت در سالن اجتماعات اداره کل انجام گرفت.

در ابتدای جلسه رئیس هیئت اسکی استان گزارشی از عملکرد فنی و مالی هیئت ارائه داد که مورد تأیید و تصویب اعضای مجمع قرار گرفت.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای اسکی البرز، اظهار کرد: استان البرز بیشترین تعداد ملی پوش و قهرمان را به اسکی کشور معرفی کرده است.

وی افزود: قطعا روند اسکی البرز همچنان رو به رشد است و  با حمایت فدراسیون سرعت بیشتری نیز به خود خواهد گرفت.

جانعلی عنوان کرد: حمایت فدراسیون و نگاه ویژه آن به استان البرز موجب دلگرمی قهرمانان و کسب نتایج درخشان تر در رقابتهای مختلف شود.

همچنین رئیس فدراسیون اسکی با بیان این که " البرز استانی خاص برای ما است " گفت: در حال حاضر 80 درصد نیروهای فدراسیون اسکی البرزی هستند که نشان از جایگاه البرزی ها در اسکی کشور دارد.

وی افزود: در ماه آینده استان البرز میزبانی مسابقات جام جهانی اسکی روی چمن خواهد بود.

نظریان با بیان این که " البرز استانی نخبه پرور است " تصریح کرد: با توجه به پتانسیل بالای این رشته در البرز، انتظار داریم اسکی جزو اولویت های اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گیرد.

  • 16:14
  • 1401/05/13
  • 4476