سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

اطلاعیه کمیته آموزش فدراسیون برای شرکت کنندگان دوره های مربیگری اسکی آلپاین و اسنوبرد

کمیته آموزش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در اطلاعیه ای زمان و نحوه حضور شرکت کنندگان دوره مربیگری اسکی آلپاین و اسنوبرد را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،طبق اعلام کمیته آموزش باتوجه به شرایط آب و هوایی محل برگزاری دوره و تدبیر و همکاری مدیریت مجموعه تله کابین توچال، جهت شروع به کار زودتر دوره ،خطوط تله کابین مجموعه توچال از ساعت ۷ صبح آماده پذیرش شرکت کنندگان می‌باشد.

شركت کنندگان می بایستی راس ساعت ۶:۴۵ درایستگاه اول در داخل صف عمومی  قرارگرفته وبدون هیچ گونه پرداختی ، بليط خود را از باجه دریافت و به ایستگاه هفتم مراجعه نمایند.
 
ساعت شروع کلاسهای دوره راس ساعت۸:۳۰ اعلام شده و هرگونه تاخیر به منزله غیبت شرکت کننده است و براساس آیین نامه کوتاه مدت مربیگری ابلاغی از سوی وزارت ورزش و جوانان غیبت بیش از یک هشتم مدت دوره موجب حذف شرکت کننده از دوره می شود، لذا می بایست  در زمانبندی حضور در دوره برنامه ریزی لازم صورت پذیرد.

گفتنی است رعایت موارد اخلاقی و انضباطی الزامی است و هرگونه تخطی از قوانین نابخشودنی و موجب حذف فرد یا افراد خاطی از دوره خواهد شد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید