سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

اعظم سنایی: اتحاد و خواستن، رمز موفقیت تیم ملی هاکی روی یخ بود

کاپیتان تیم ملی بانوان هاکی روی یخ گفت: رمز موفقیت هاکی روی یخ بانوان در مسابقات بازی‌های آسیایی، اتحاد و خواستن بود.

به گزارش فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، اعظم سنایی، بازیکن تیم ملی بانوان هاکی روی یخ در حاشیه مراسم استقبال از تیم ملی بانوان هاکی روی یخ اظهار کرد: ما سه سال است که زمین یخ داریم. از وقتی که زمین‌مان افتتاح شد، ما تمرینات خود را شروع کردیم و اردوها شروع شد.ما اردوهای متمرکزی داشتیم و در نهایت 20 نفر به مسابقات بازی‌های آسیایی اعزام شدند.

او در ادامه درباره سطح مسابقات بازی‌های آسیایی گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود. به غیر از ایران، 7 تیم دیگر حضور داشتند. مسابقات در گروه برگزار شد و با توجه به اینکه ایران اولین حضور خود را در این مسابقات داشت، در گروه توانست به عنوان تیم اول در گروه دوم این مسابقات به مرحله بعدی راه پیدا کند. ما تا فینال پیش رفتیم اما متاسفانه با یک بازی نزدیک نتیجه را واگذار کردیم و قهرمانی را از دست دادیم.

سنایی در پاسخ به این سوال که چقدر باید امکانات برای بانوان هاکی روی یخ فراهم شود تا این تیم به مقام قهرمانی نیز دست پیدا کند؟ گفت: همیشه این فرصت هست که بگوییم باید امکانات بیشتری وجود داشته باشد. قطعا همیشه این مساله وجود دارد اما چیزی که در تیم ما وجود داشت که باعث شد با این سرعت پیش برویم، اراده و خواستن بود و از این به بعد هم خواهیم داشت. امیدوارم امکانات بیشتر باشد و هر امکاناتی که باشد، ما تمام تلاش خود را می‌کنیم.

کاپیتان تیم ملی بانوان هاکی روی یخ در پاسخ به این سوال که دختران ایرانی چه چیزی بیشتر حریف‌های خود در مسابقات بازی‌های آسیایی داشتند؟ گفت: اتحاد و خواستن در تیم باعث این اتفاقات شد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید