سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

نظریان: جای مدال ارزشمند هاکی روی یخ در سبد مدال های تاریخ ورزش ایران خالی بود/ به کادر فنی و نمایندگان شایسته ایران خداقوت می گویم

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی گفت: به همه افرادی که در کسب موفقیت نایب قهرمانی بانوان هاکی روی یخ در رقابتهای قهرمانی آسیا نقش داشتند خداقوت می گویم و از آنها تشکر می کنم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دکتر عباس نظریان در مراسم استقبال از نمایندگان افتخار آفرین هاکی روی یخ بانوان گفت: تبریک می گویم، اتفاق خیلی خوبی برای جامعه بانوان و ورزش های زمستانی اتفاق افتاد. در ابتدا به همه نمایندکان شایسته هاکی روی یخ تبریک می گویم. واقعا جای این مدال در سبد مدال های تاریخ ورزش ایران خالی بود و این اولین مدالی است که در ورزش های زمستانی در بخش تیمی و در حوزه دختران به دست امد.

وی افزود: به همه افرادی که برای کسب این موفقیت ارزنده تلاش کردند تبریک و خدا قوت می گویم و از کادر فنی ،مجموعه ایران مال و همچنین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک که انصافا تیم ملی را تنها نگذاشتند تشکر میکنم.

نظریان ادامه داد: فارغ از همه دغدغه ها و چالش هایی که امروز وجود دارد این اتفاق مدیون و مرهون یک فعالیت پیوسته دو سه ساله بود که به لطف خداوند به بار نشست و به همه عزیزان خداقوت می گویم و امیدوارم این اتفاقات و موفقیت ها در رشته های دیگر هم اتفاق بیفتد و شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران به ویژه جامعه بانوان زیر پرچم مقدس کشورمان باشیم.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید