سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

پایان اردوی تخصصی آینده سازان هاکی روی یخ ایران زیر نظر مربیان روس

اردوی تخصصی استیک هندلینگ هاکی روی یخ با شرکت بیش از ۱۱۰ ورزشکار و با تدریس مربیان روس در پیست هاکی روی یخ ایرانمال به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، اردوی تخصصی استیک هندلینگ هاکی روی یخ زیر نظر الکساندر اوبوخوو و ایلیا وینوکورو ، مربیان بین المللی آکادمی Hors روسیه به مدت سه روز در پیست هاکی روی یخ ایرانمال وبا هدف ارتقای سطح تکنیکی و تاکتیکی ورزشکاران در رده های سنی مختلف برگزار شد .

 

در این اردو بیش از ۱۱۰ ورزشکار در چهار بخش مردان ، بانوان ، نونهالان پسر و نونهالان دختر زیر نظر مربیان روس به مرور آخرین تکنیک های فردی و تاکتیک های گروهی هاکی روی یخ پرداختند .

 

الکساندر اوبوخوو مربی روس درباره حضور در ایران و این اردو گفت :پیش از سفر به تهران فکر نمی کردم که این امکانات خوب را داشته باشید و تلاش ایرانی ها مرا متعجب کرده است.   

 

ایلیا وینوکورو دیگر مربی روس این دوره هم گفت : هاکی بازان ایرانی پیشرفت خیلی خوبی داشتند و برای اینکه بتوانند به موفقیت های بیشتری برسند باید در مسابقات بیشتری شرکت کنند .

 

این مربیان به همراه سه تیم دیگر از روسیه برای حضور در مسابقات پنج جانبه پرشین کاپ به کشورمان سفرکرده بودند که در پایان این مسابقات تیم های هورس مسکو،تیم ملی بزرگسالان ایران در قالب تیم رادین تایر و تیم آر وی اس سنت پترزبورگ به ترتیب اول تا سوم شدند و تیم های ملی جوانان ایران در قالب تیم آیس باکس و تیم بلک راشا در رده های چهارم و پنجم جای گرفتند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید