سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

بنا بر اعلام دفتر استعدادیابی و آموزش های پایه وزارت ورزش و جوانان؛

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی موفق به کسب رتبه خوب شد

گزارش ارزیابی عملکرد استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی در سال ۱۴۰۱ از سوی دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، این فدراسیون با قرار گرفتن در سطح ۳ عملکرد استعدادیابی و استعدادپروری موفق به کسب رتبه خوب شد.

بنا بر اعلام دفتر استعدادیابی و آموزش های پایه وزارت ورزش و جوانان ،فدراسیون اسکی و ورزشی های زمستانی نسبت به سال های گذشته روند رو به رشد و مثبتی در زمینه کشف و جذب استعدادهای برتر داشته است.

این ارزیابی عملکرد طبق شاخص های اصلی کمیته استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی در پنج بخش شامل؛ ساختار و تشکیلات (سازماندهی ) ،شناسایی مستعدین ورزشی ،جذب مستعدین ورزشی،  پرورش  مستعدین ورزشی ، نگهداری مستعدین ورزشی از سوی کارگروه استعدادیابی دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان مورد ارزیابی قرار گرفت و سپس به روسای فدراسیون های ورزشی اعلام شد.

شیوه ارزیابی تمامی فرآیند عملکرد طبق گزارشات کارشناسان دفتر در بازدید های ادواری از فدراسیون‌های ورزشی،  اسناد مثبته ارسالی از سوی فدراسیون‌های ورزشی ، برگزاری نشست و  ارائه گزارش مسئولین فدراسیون‌های ورزشی و دبیران و روسای کمیته استعدادیابی فدراسیون‌ها، دریافت گزارش عملکرد نهایی استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی بوده است .

علیرضا احمدپور رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون اسکی در این خصوص عنوان کرد : یکی از اقدامات مثبت فدراسیون اسکی  تشکیل بانک های اطلاعاتی نخبگان و مربیان رشته های زیر مجموعه فدراسیون اسکی بوده است که برمبنای آن برنامه ریزی های گوناگون از جمله توزیع امکانات و برگزاری رویداد های مهم انجام می گیرد.

وی افزود اقدام مثبت کمیته استعدادیابی فدراسیون اسکی با همکاری کمیته های فنی ، آلپاین ،مسابقات و هیات های استانی در سال گذشته برگزاری المپیاد استعدادیابی( جام زنده یاد رامبد شریعتی پور ) رشته  اسکی آلپاین بود که برای اولین بار این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی اسکی ثبت  و نتایج آن در سایت فدراسیون جهانی اسکی منتشر شد. در پایان مسابقات و انتخابی های تیم ملی نونهالان و نوجوانان  کارگروه استعدادیابی آلپاین اسامی نفرات برتر و اعضای تیم ملی زیر ۱۶ سال  این رشته‌ به فدراسیون اسکی اعلام شد.

احمدپور در ادامه از دیگر اقدامات این کمیته به تشکیل کارگروه استعدادیابی هاکی روی یخ و ایجاد بانک اطلاعاتی مستعدین هاکی روی یخ کشور و همچنین برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی  هاکی روی یخ نونهالان و نوجوانان اشاره کرد.

در پایان احمدپور عنوان کرد این جایگاه و روند رو به رشد در امر استعدادیابی و استعدادپروری را نتیجه حمایت های فدراسیون و اقدامات و تلاش های بی شائبه کمیته های استعدادیابی استان های کشور دانست و از تمامی مسؤلین و روسای محترم کمیته های ستادی و اجرایی فدراسیون ، روسای محترم هیات های استانی ، پیشکسوتان محترم و خانواده های محترم مستعدین و نخبگان ورزشی کشور نهایت تشکر و قدردانی را ابراز کرد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید