سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

به منظور عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده بزرگوار پیشکسوت و المپین کشور؛

حضور رئیس و نایب رئیس فدراسیون در منزل زنده یاد حاج لطف اله کیا شمشکی

دکتر عباس نظریان و مرتضی ساوه شمشکی برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده زنده یاد حاج لطف اله کیا شمشکی در منزل این پیشکسوت و المپین نامدار اسکی ایران حضور پیدا کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به همراه مرتضی ساوه شمشکی نایب رئیس اول فدراسیون برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده بزرگوار شادروان حاج لطف الله کیا شمشکی در منزل این پیشکسوت ارزنده کشور حضور پیدا کردند.

زنده یاد حاج لطف اله کیا شمشکی پیشکسوت نامدار اسکی ایران سابقه بیش از سه دوره حضور در المپیک زمستانی و رقابتهای مختلف بین المللی را در کارنامه درخشان خود در رشته اسکی داشت. وی از بنیان گذاران پیست بین المللی اسکی دربندسر نیز بود و نقش درخشان و اثرگذاری در توسعه و پیشرفت اسکی کشور داشت.

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ضمن عرض تسلیت به خانواده بزرگوار ایشان، برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای خانواده ایشان و سایر بازماندگان صبر جمیل الهی آرزومند است.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید