سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

پایان نخستین مرحله اردوی تیم ملی اسکی چمن با برگزاری رقابتهای انتخابی آقایان

نخستین مرحله از اردوی تیم ملی اسکی چمن با برگزاری مسابقات اسکی انتخابی تیم ملی مردان در بخش جوانان به کار خود پایان داد .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، در پایان اردوی تیم ملی اسکی چمن و با برگزاری رقابتهای انتخابی تیم مردان جهت اعزام به مسابقات قهرمانی دنیا، اسکی بازان در پیست فندقلوی نمین در دو رشته مارپیچ بزرگ و مارپیچ کوچک به رقابت پرداختند.

در این رقابت ها و در رشته مارپیچ بزرگ علی کلهر به عنوان قهرمانی رسید و مدال طلا را به دست آورد.سید مهدی جعفری و حسام کلهر نیز مدال های نقره و برنز را از آن خود کردند .

در مسابقات مارپیچ کوچک هم سید مهدی جعفری اول شد و علی کلهر و سید ابوالفضل صید به ترتیب دوم و سوم شدند.

در پایان این رقابتها علی کلهر بعنوان نماینده کشورمان در مسابقات قهرمانی جوانان دنیا در کشور اتریش که مرداد ماه برگزار می شود انتخاب شد و منتخب ورزشکاران این مسابقات نیز به مرحله دوم اردو جهت انتخاب نفر برتر به مسابقات قهرمانی دنیا بزرگسالان که در اوایل شهریور در کشور ایتالیا برگزار می شود دعوت می شوند.

گفتنی است مرحله اول اردوی آماده سازی تیم ملی اسکی چمن آقایان و بانوان به مدت ۱۰ روز با حضور ۵ ورزشکار آقا و ۳ ورزشکار خانم به سرمربیگری محمود غلامی و ثمین داوری برگزار شده بود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید