سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری تست آمادگی جسمانی تیم ملی هاکی روی یخ آقایان

ورزشکاران حاضر در نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی روی یخ آقایان صبح امروز ۱۴ تیرماه در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردوهای آماده سازی تیم ملی هاکی روی یخ آقایان از یک ماه پیش و با حضور ۱۸ ورزشکار در رده سنی بزرگسال آغاز و در ادامه (از هفته گذشته) با اضافه شدن ۱۲ ورزشکار در رده سنی جوانان به این اردو، تمرینات این تیم به منظور حضور در مسابقات جام جهانی دیویژن ۳ با ۳۰ نفر و زیر نظر فرزاد هوشیاری در حال پیگیری است.  

گفتنی است میزبان مسابقات مذکور که اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد تا این لحظه از سوی فدراسیون جهانی اعلام نشده است.این در حالی است که ایران نیز درخواست رسمی خود را به منظور میزبانی این مسابقات به فدراسیون جهانی اعلام کرده است.

در همین راستا و به منظور ارزیابی میزان آمادگی جسمانی ملی پوشان حاضر در این اردو، صبح امروز ۲۰ اردونشین تیم ملی هاکی روی یخ (در قالب گروه نخست) در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند. ۱۰ ملی پوش دیگر حاضر در اردوهای آماده سازی این تیم نیز روز دوشنبه هفته آینده در این آزمون ها حضور پیدا خواهند کرد.

شایان ذکر است علاوه بر کاوه صدقی رئیس انجمن هاکی روی یخ، فرزاد هوشیدری به عنوان سرمربی تیم ملی هدایت این تیم را در تمرینات آماده سازی که در بازار بزرگ ایران پیگیری می شود بر عهده دارند.

اسامی اردونشینان تیم ملی هاکی روی یخ آقایان که صبح امروز در آزمون های مذکور حضور یافتند به شرح زیر است:

مازیار قربانی، رضا پورهاشمی، محمدرضا شیخ جعفری، سهیل خلج، امیر مهدیون، عرشیا غفوی، مازیار حسینی، نیما مهربان، پارسا جلالی، امیر حیدری، آرمان بهری، ابوالفضل اسلامی، ایلیا حمزه، علیرضا مهدوی، حسین تاجیک، متین غفارزاده، امین کره ای، کیان فرساد، پارسا جلوداری و یونس ناقلی.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید