سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی امروز ۲۵ تیر به میزبانی محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی امروز ۲۵ تیر با ریاست سید محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و به میزبانی محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد. 

در این مجمع گزارش عملکرد فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در فصل گذشته و برنامه های پیش روی فدراسیون در سال ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت و عملکرد مالی فدراسیون نیز به تصویب اعضا رسید.

 همچنین دستورالعمل کمیسیون ورزشکاران و مربیان و داوران اصلاح و دوره این کمیسیون از دو سال به چهارسال تغییر کرد.

اعضای مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون به پاس زحمات و حضور بیش از چهار دهه عیسی ساوه شمشکی در ورزش اسکی کشور وی را به عنوان “ریاست افتخاری فدراسیون اسکی به صورت مادام العمر” انتخاب کردند. همچنین کاوه صدقی با کسب اکثریت آرا به عنوان نماینده باشگاه ها در هیات رئیسه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی انتخاب شد. 

همچنین در این مجمع بحث اعتراض ورزشکاران به بلاتکلیفی و درخواست واگذاری کامل رشته اسکی کوهستان (که از رشته های فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی است )به این فدراسیون مطرح شد و با پخش کلیپ مسابقاتی که قرار است در سال ۲۰۲۶ در کورتینا برگزار شود ، مقرر شد موضوع مورد بررسی مجدد وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید