سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری جلسه کمیته فنی اسکی صحرانوردی در محل فدراسیون

جلسه کمیته فنی اسکی صحرانوردی سه شنبه ۲۷ تیر به میزبانی محل فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،جلسه کمیته فنی اسکی صحرانوردی روز سه شنبه ۲۷ تیر با حضور دکتر نظریان رئیس فدراسیون  ، مرتضی ساوه شمشکی و فاطمه کیادربندسری نواب رییس، بهرام ساوه شمشکی دبیر ، صادق کلهر کارشناس خبره آقایان، محمدتقی شمشکی سرمربی تیم ملی اسکی صحرانوردی بزرگسالان ، موسی ساوه شمشکی رئیس کمیته فنی، محمدکاظم کاویان از کارشناسان اسکی صحرانوردی و گلناز ساوجی مربی تیم ملی بانوان در محل فدراسیون برگزار شد.

پس از بحث و تبادل نظر در خصوص برگزاری اردوی تیم های اسکی صحرانوردی بخصوص جهت آماده سازی المپیک جوانان بانوان و آقایان مقرر شد نخستین مرحله اردو جوانان به میزبانی استان آذربایجان شرقی و در شهر تبریز برگزار شود .

اردوهای بعدی نیز در استان تهران و در منطقه شمشک دربندسری پیگیری می شود و با آغاز فصل اسکی نیز در همین مناطق ادامه می یابد.

در رشته رولر اسکی هم بحث و تبادل نظر شد تا پس از برگزاری اردوها در مرداد و شهریور، مسابقات رولر اسکی به میزبانی استان تهران در شهریور ماه برگزار شود و پس از آن در اواخر مهرماه نیز مرحله دوم مسابقات به میزبانی هیات اسکی استان مازندران برگزار شود.

با نزدیک شدن به فصل سرما ورزشکاران به اردوهای روی برف می روند و برگزاری منظم مسابقات لیگ صحرانوردی نیز از دیگر برنامه هایی است که با جدیت پیگیری خواهد شد تا  نمایندگان کشورمان با آمادگی کامل در مسابقات المپیک جوانان شرکت کنند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید