سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دیدار مسئولان فدراسیون اسکی و انجمن هاکی روی یخ با دبیر کل کمیته ملی المپیک

نشست مسئولان فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی و انجمن هاکی روی یخ با دبیر کل کمیته ملی المپیک به منظور بررسی حضور نماینگان هاکی روی یخ کشورمان در اردوی شورای المپیک آسیا (OCA) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ اردوی هاکی روی یخ زیر ۱۶ سال آسیا با حمایت مالی شورای المپیک آسیا به میزبانی ازبکستان در ماه جاری و با حضور چهار نماینده از کشورمان برگزار می‌شود که به همین منظور نفرات اعزامی به این اردو با حضور نمایندگانی از فدراسیون اسکی و انجمن هاکی روی یخ با دکتر مناف هاشمی دبیر کل کمیته دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ابتدا دکتر سارا مهرانی مدیر واحد همبستگی المپیک توضیحاتی در خصوص فرصت‌های المپیک سولیداریتی ویژه ورزشکاران ارائه و از حضور نمایندگان کشورمان در اردوی هاکی روی یخ با حمایت شواری المپیک آسیا بعنوان یکی از این فرصت‌ها یاد کرد.

اعظم السادات سنایی به عنوان مربی، میلاد امینی کاروانسرایی به عنوان داور و سارینا خسروی و یونس ناقلی به عنوان دو ورزشکار دختر و پسر کمتر از ۱۶ سال در این اردو شرکت خواهند کرد.
 

 در ادامه این دیدار دکتر نظریان با اشاره به پتانسیلهای ویژه انجمن هاکی روی یخ گزارش عملکرد این تیم را ارائه کرد، بهرام ساوه شمشکی دبیر کل فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی در خواست دیده شدن هاکی روی یخ در بودجه فدراسیون به صورت مجزا را داشت و کاوه صدقی رئیس انجمن هاکی روی یخ ضمن تشکر از کمک‌های همه جانبه کمیته ملی المپیک خواستار حمایت بیشتر از این رشته شد و افزود: در مسیر بازیهای آسیایی ۲۰۲۵ برای مدال آوری این رشته با تمام نداشته ها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد و امیدواریم سهامداران اصلی این جریان همچون وزارت ورزش و کمیته المپیک به عنوان یک رشته المپیکی قبل از افتخار آفرینی ورزشکاران سهم خود در هزینه های این تیم را ایفا نمایند .
 
همچنین دکتر هاشمی دبیرکل کمیته در این نشست گفت: کمیته ملی المپیک از هاکی روی یخ به عنوان یکی از رشته‌های پرافتخار و جذاب حمایت همه جانبه خواخواهد کرد.
 

 در حاشیه این نشست اعظم سنایی مربی و کاپیتان تیم ملی هاکی روی یخ مدال نایب قهرمانی آسیای خود را به دکتر سید مناف هاشمی برای اهداء به موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک تقدیم کرد. و اویس حسنزاده مدیر تیمهای ملی لباس تیم نایب قهرمان مسابقات کشورهای اسلامی را به دبیر کل تقدیم کرد.
 

 گفتنی است: اردوی متمرکز هاکی روی یخ جوانان آسیا در رده سنی کمتر از ۱۶ سال با حمایت مالی شورای المپیک آسیا از ۹ تا ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید