سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

محمدپور: هدف از برگزاری اردوی استعدادیابی اسکی روی چمن کشف کردن استعداد ها است

رئیس هیات اسکی استان اردبیل هدف از برگزاری اردوی استعدادیابی اسکی روی چمن را کشف و شکوفا کردن استعداد ها در این رشته مهیج عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از روابط عمومی هیات اسکی استان اردبیل اردوی استعداد یابی اسکی روی چمن با حضور سرمربیان تیم ملی آقایان و بانوان اسکی روی چمن کشورمان در پیست اسکی فندوقلوی نمین برگزار شد.

تیم ملی اسکی روی چمن کشورمان مرحله نهایی اردوی خود را در این پیست برپا کرده و خود را آماده حضور در رقابت های جهانی ایتالیا می کند. مهشاد احدی از استان اردبیل در این مسابقات حضور خواهد داشت .

در حاشیه این اردو و با حضور عسگر احدی جوان رئیس اداره ورزش و جوانان نمین از محمود غلامی و سرمربیان تیم ملی آقایان و بانوان علی عروضی مربی اسکی اردبیل و مهشاد احدی ورزشکار این رشته تجلیل به عمل آمد.

فاطمه محمدپور رئیس هیات اسکی و ورزش های زمستانی استان اردبیل در خصوص این اردو تصریح کرد: با اقداماتی که درکمیته استعدادیابی هیات صورت گرفته توانسته ایم ورزشکاران خوبی را برای اسکی آلپاین ، رولر اسکی و اسکی روی چمن شناسایی کنیم و امیدواریم این ورزشکاران آینده داران این رشته در استان باشند.

محمدپور به تثبیت برنامه های هیات جهت استعدادیابی و در پی آن تمرینات و قهرمان پروری ورزشکاران اشاره کرده و گفت: مهشاد احدی یکی اسکی بازان برجسته استانمان به شمار می رود که از دل همین استعداد ها شناسایی شده و یکی از قهرمانان ملی در این رشته به حساب می آید.

وی با بیان اینکه استعداد یابی همزمان با اردوی نهایی تیم ملی اسکی چمن انجام می شود تا نونهالان از نزدیک با قهرمانان این رشته آشنا شوند اضافه کرد: امیدواریم با حمایت های فدراسیون و در پی آن اداره کل ورزش و جوانان استان تجهیزات لازم را در اختیار هیات قرار داده شود تا شاهد استقبال بیشتر خانواده ها به این رشته باشیم.

رئیس هیات اسکی همچنین از حامیان مالی خواست تا پشتیبان و حامی این هیات باشند تا زمینه پیشرفت هرچه بهتر ورزشکاران این استان فراهم شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید