سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

اطلاعیه فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در خصوص صدور کارت‌های مربیگری هاکی و اسکیت روی یخ

فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در خصوص صدور کارت های مربیگری هاکی و اسکیت روی یخ اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،این فدراسیون در اطلاعیه ای عنوان کرد متقاضیان دریافت کارت مربیگری میتوانند با مراجعه به سامانه ملی اسکی طبق مراحل ذیل کارت مربیگری خود را دریافت نمایند. 

مربیانی که دارای مدرک مربیگری اسکیت یا هاکی روی یخ از فدراسیون اسکیت هستند و نامشان در لیست اعلامی درج نشده است می‌تواند یکشنبه مورخ ۲۹ مرداد ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ با در دست داشتن مدرک مربیگری خود به فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی مراجعه نمایند.

قابل ذکر است متقاضیان پس از ورود به سامانه می بایست ابتدا نسبت به ایجاد صفحه ی کاربری خود با درج اطلاعات هویتی و بازگذاری مدارک مورد نیاز اقدام نمایند تا تایید مدارک از سوی کمیته مربیان فدراسیون اسکی صورت گیرد.پس از تایید نیز متقاضیان می بایست نسبت به پرداخت حق عضویت اقدام کنند و همزمان با پرداخت حق عضویت مربیگری ، بلافاصله کارت مربیگری فارسی و انگلیسی و گواهینامه الکترونیکی حاوی QR کد صادر و قابل مشاهده و چاپ خواهد بود. 

گفتنی است کارت مربیگری فیزیکی فارسی و انگلیسی به انضمام بیمه ورزشی توسط فدراسیون اسکی صادر و به آدرس ثبت شده (در اطلاعات هویتی مربی) یا انجمن متبوع ارسال خواهد شد. 

آدرس سامانه  : skifed.ir

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید