سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک با حضور صادق کلهر

صبح روز گذشته نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک با حضور صادق کلهر نماینده شایسته پارااسکی کشورمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی‌و ورزش هاس زمستانی و به نقل از کمیته ملی پارالمپیک، در این نشست که به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد، دکتر کمال جوانمرد،دبیر اجرایی، دکتر مجید نیری مسئول حوزه ریاست، دکتر سعید سلگی معاون ورزرش قهرمانی و منیرسبحان پرست نماینده کمیته در کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک حضور داشتند و زهرا نعمتی، صادق بیگدلی، صادق کلهر و غلامرضا رحیمی به صورت حضوری و سمیرا ارم، جواد حردانی و سجاد محمدیان نیز به صورت آنلاین در آن شرکت کردند.

از مصوبات این نشست می توان به نهایی کردن آیین نامه کمیسیون ورزشکاران اشاره کرد که مقرر شد این نسخه نهایی جهت تایید به هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک ارجاع شود. اقدامات انجام شده در خصوص پیگیری صندوق قهرمانان و نیز ارائه پیشنهادات و نظرات مرتبط با بازی های پاراآسیایی هانگژو نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در پایان نیز زهرا نعمتی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران و صادق بیگدلی، صادق کلهر و غلامرضا رحیمی به عنوان اعضای این کمیسیون، احکام خود را از دکتر جوانمرد، دبیر اجرایی کمیته دریافت کردند.

نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک مقرر است که به صورت فصلی تشکیل جلسه دهد و با توجه به پیش رو بودن بازی های پاراآسیایی هانگژو، نشست بعدی این کمیسیون طی دو هفته آتی برگزار خواهد شد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید