سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

افتتاح پیست اسکی تمندر الیگودرز

پیست اسکی تمندر الیگودرز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، روز جمعه ۲۲ اسفندماه در مراسمی با حضور حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان، اسد عبداللهی معاون اقتصادی استانداری لرستان، محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین فاز اول پیست اسکی فرسش الیگودرز افتتاح شد.

حشمت الله امان الهی مدیرکل ورزش و جوانان لرستان در  این مراسم اظهار کرد: این طرح بهمن ۹۷ از محل تامین اعتبارات ملی و استانی آغاز شد. مساحت کل پیست ۵۰،۰۰۰ مترمربع است و اقداماتی از جمله اجرای دستگاه تله اسکی به طول ۷۰۰ متر، تسطیح باند پیست اسکی، اجرای جاده دسترسی به طول حدود ۶۵۰ متر، اجرای پارکینگ، اجرای کامل شبکه برق رسانی پیست برای این طرح انجام شده است.

وی در ادامه هزینه کرد طرح را از اعتبارات ملی و استانی حدود ۵ میلیارد عنوان کرد و یادآورشد: البته هزینه هایی نیز توسط بخش خصوصی و کمک های دستگاه های استانی و شهرستانی انجام شده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: دستگاه برفکوب در مراحل پایانی خرید است و تکمیل فاز دوم ساختمان مدرسه اسکی شامل فضاهای آموزشی، خدماتی و رفاهی انجام می گیرد و همچنین ایجاد امکانات رفاهی از جمله احداث پد هلیکوپتر درحال انجام است. همچنین فاز دوم طرح شامل امکانات رفاهی، مدرسه اسکی و حصار کشی خواهد بود که اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل فاز دوم مبلغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان است.

امان الهی درپایان این پیست را یکی از طرح های مهم کشور از نظر گردشگری ورزشی دانست و گفت: با فعال شدن فازهای دیگر این طرح، قطعا بحث اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای اهالی روستای فرسش و منطقه در الیگودرز انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین از مقام عالی وزارت دکتر سلطانی فر، دکتر خادمی استاندار لرستان و دکتر خدابخشی نماینده مردم الیگودرز که در به ثمر نشستن این طرح برای جامعه ورزش و جوان تلاش وافری داشتند تشکر و قدردانی نمود

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید