سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

انتخاب نخستین رئیس هیات اسکی استان مازندران

همت محمدنژاد به عنوان نخستین رئیس هیات اسکی استان مازندران انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی،  مجمع انتخاباتی ریاست هیات اسکی استان مازندران با حضور دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد و در پایان همت محمد نژاد با کسب اکثریت آرا برای چهار سال به عنوان اولین رئیس هیات اسکی مازندران انتخاب شد.

در این مجمع پس از اخذ رای اعضای حاضر، همت محمدنژاد که تنها نامزد احراز پست ریاست این هیات بود، با کسب یازده رای از یازده رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان نخستین رئیس هیات اسکی استان مازندران انتخاب شد.

دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی در این مجمع ضمن تبریک به ریاست هیات اسکی مازندران اظهار کرد: ورزش اسکی، ورزش ثروتمندان نیست و در اصل این ورزش روستاهاست. با توجه به استعدادها و ظرفیت مازندران، موفقیت ورزشکاران این استان دور از دسترس نیست و این مهم نیازمند برنامه ریزی و تلاش مسئولان چه در فدراسیون و چه در استان است.

دکتر نظریان با تاکید بر اهمیت اقتصاد ورزش اسکی گفت : رشته ورزشی اسکی، توانایی ایجاد ۲۱۰ نوع شغل را دارد ولی تاکنون در کشور از آن بهره لازم برده نشد و معتقدم معرفی صحیح این ورزش جذاب می تواند در توسعه اقتصاد مناطق مختلف تاثیرگذار باشد.

رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی در ادامه بیان داشت؛ استفاده از ظرفیت مدارس در استعدادیابی نه تنها منجر به توسعه ورزش و مدال آوری خواهد شد، بلکه توانایی ایجاد اشتغال و توسعه صنعت اوقات فراغت خواهد شد و در این مسیر نیازمند تغییر نگاه مدیران و مردم به ورزش اسکی هستیم.

 

دکتر حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با تبریک به همت محمدنژاد اظهار کرد: استان مازندران با توجه به جذابیت ها و ظرفیت های طبیعی و گردشگری می تواند به مرکز گردشگری زمستانه تبدیل شود.

رنگرز همچنین یادآور شد: استان مازندران در ۳۵ رشته ورزشی قابلیت مدال آوری دارد و قطعا اسکی نیز به ظرفیت های ورزشی استان اضافه خواهد کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان افزود؛ با استفاده از امکانات و زیرساخت های موجود و کمک بخش های صنعتی، شهرداری ها و بخش خصوصی می توانیم شاهد رونق اسکی در مازندران باشیم. امکانات طبیعی و خدادادی خوبی در این استان داریم که می توان با تکیه بر آن، شاهد توسعه ورزش اسکی باشیم.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید