سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

برگزاری نشست رئیس فدراسیون اسکی با اعضای کمیته پیشکسوتان اسکی

نشست رئیس فدراسیون اسکی با اعضای کمیته پیشکسوتان اسکی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، در این نشست دکتر عباس نظریان با ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای کمیته پیشکسوتان اسکی اظهار کرد: پیشکسوتان سرمایه های ارزشمند ورزش به شمار می‌آید و به همین خاطر بر خود لازم دانستم حضور در جمع کمیته پیشکسوتان اسکی را جزو نخستین برنامه‌های خود قرار دهم.

وی افزود: همواره و در هر عرصه‌ای که فعالیت داشته‌ام احترام به پیشکسوتان را در راس امور قرار داده‌ام و از تجربیات عزیزان پیشکسوت اسکی نیز در مدت زمان پیش بهره خواهم برد.

دکتر نظریان با اشاره به اینکه از تمامی ظرفیت‌های موجود برای توسعه ورزش اسکی بهره خواهد برد، اظهار کرد: از حضور هر فردی که توانایی کمک به توسعه ورزش اسکی را دارد استقبال می‌کنم. در میان از نظرات و مشاوره پیشکسوتان محترم نیز استفاده خواهیم کرد و البته به جوانان نیز برای همراهی با فدراسیون فرصت می‌دهیم.

رئیس فدراسیون اسکی ادامه داد: هیج فرد و جایگاهی ارزشی بالاتر از ورزش اسکی ندارد. ورزش اسکی متعلق به خانواده بزرگ اسکی است و همه باید تلاش کنیم تا این رشته ورزشی را به جایگاه بالاتری برسانیم. اینک باید با همدلی همه دست در دست هم دهیم تا بتوانم ورزش اسکی را در مسیر پیشرفت قرار دهیم.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم یادبود از سوی فدارسیون اسکی و کمیته پیشکسوتان اسکی از زحمات سید عبدی افتخاری ریاست پیشین فدراسیون اسکی تقدیر به عمل آمد.

همچنین با اهدای لوح یادبودی از زحمات و تلاش‌های عیسی ساوه شمشکی پیشکسوت و ریاست اسبق فدراسیون اسکی تقدیر شد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید