سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دیدار رئیس فدراسیون اسکی با رئیس هیات استان اصفهان

رئیس فدراسیون اسکی با رئیس هیات اسکی استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و محمود یسلیانی رئیس هیات اسکی استان اصفهان در مورد آخرین شرایط اسکی در بخش‌های مختلف در استان اصفهان دیدار و گفتگو نمودند.

رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به ظرفیت‌های ویژه ورزش اسکی در استان اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان یکی از استان‌های سرآمد و پایگاه‌های اصلی ورزش اسکی در کشور به شمار می‌آید و روند رو به رشد اسکی در این استان بی‌شک زمینه‌ساز اتفاقات مهمی در حوزه ورزش قهرمانی و همگانی خواهد بود.

وی افزود: پیست اسکی فریدونشهر با سرمایه‌‌گذاری بخش خصوصی و تلاش‌های هیات اسکی استان اصفهان به عنوان یکی از بهترین پیست‌های اسکی کشور در حال توسعه روز افزون است و این پیست یک پایگاه بسیار خوب برای قهرمانی پروری در رشته اسکی به شمار می‌آید.

نظریان با بیان اینکه نگاه فدراسیون برای توسعه ورزش اسکی در سراسر کشور عدالت‌محور است، خاطر نشان کرد: مسیر توسعه اسکی از راه توسعه این رشته در سراسر کشور عبور می‌کند و تقویت و پیشرفت اسکی در استان‌های کشور زمینه‌ساز توسعه بخش همگانی و قهرمان‌پروری است. تمامی تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا هیات‌های اسکی کشور بتوانند در مسیر توسعه قرار گیرند و از هیچ اقدامی در این زمینه فروگذار نیستیم.

محمود یسلیانی رئیس هیات اسکی استان اصفهان نیز در این نشست اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی شاهد پیشرفت و توسعه پیست اسکی فریدونشهر هستیم و این روند با سرعت هرچه بیشتر در حال انجام است.

یسلیانی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در فصل اسکی سپری شده، اظهار کرد: شیوع کرونا لطمه زیادی به ورزش اسکی زد اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش کردیم تا پیست اسکی فریدونشهر با رعایت‌ شیوه‌نامه‌های بهداشتی فعالیت خود را دنبال کند و خوشبختانه با همکاری بسیار خوب اسکی‌بازان و تلاش دست‌اندرکاران پیست یک فصل بسیار خوب در استان اصفهان سپری شد.

وی به ظرفیت‌های اسکی استان اصفهان در زمینه همگانی و قهرمانی اشاره کرد و گفت: استان اصفهان ظرفیت بسیار خوبی در زمینه اسکی دارد و در هیات اسکی استان تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا در رشته‌های مختلف اسکی فعالیت نماییم. در سال‌های اخیر شاهد رشد کمی و کیفی ورزش اسکی در بخش‌های مختلف استان بوده‌ایم و این روند را همچنان دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید