سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

درگذشت قهرمان اسبق و پیشکسوت اسکی ایران

قهرمان اسبق و پیشکسوت ارزنده اسکی ایران جان به جان آفرین تسلیم کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، متاسفانه با خبر شدیم بهروز کلهر قهرمان اسبق و پیشکسوت ارزشمند اسکی ایران دار فانی را وداع گفت و به دیدار باری‌تعالی شتافت.

فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت این ضایعه تلخ به جامعه اسکی ایران و خانواده محترم کلهر، برای آن شادروان طلب غفران الهی و برای بازماندگان آرزوی صبر دارد.

زنده یاد بهروز کلهر متولد ۱۳۳۸ بود و از سال ۱۳۵۵ در تیم‌ ملی اسکی حضور یافت. وی در طول سال‌ها حضور در مسابقات به عنوان ورزشکار موفق به کسب عناوین متعددی شد و همچنین به عنوان ملی‌پوش اسکی ایران در رقابت‌های مختلفی حضور یافت و در سال ۱۹۷۸ میلادی در شامونی فرانسه موفق به کسب مدال ارزشمند نقره شد.

قهرمان فقید اسکی ایران سال‌ها در کادر فنی تیم‌های ملی اسکی نیز حضور داشت و برای دو دهه عهده‌دار مسئولیت پایگاه قهرمانی پیست اسکی دیزین بود.

او همچنین به عنوان مربی و مدرس اسکی سال‌ها به اسکی کشور خدمت کرد و چهره‌های زیادی را به ورزش اسکی معرفی نمود.

فدراسیون اسکی بار دیگر ضایعه فقدان قهرمان پر افتخار و پیشکسوت ارزشمند اسکی ایران را به جامعه اسکی ایران تسلیت می‌گوید و برای خانواده محترم کلهر آرزوی صبر دارد.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید