سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دیدار رئیس فدراسیون اسکی و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران / تاکید بر حمایت گسترده از اسکی تهران

رئیس فدراسیون اسکی و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی در دیدار با نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در مورد حمایت از ورزش اسکی در استان تهران بحث و تبادل نظر نمودند.

در این نشست رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به ظرفیت‌‌های گسترده اسکی در استان تهران اظهار کرد: استان تهران با دارا بودن پیست‌های اسکی توچال، دربندسر، شمشک، آبعلی ظرفیت بسیار زیادی در ورزش اسکی دارد و ورزشکاران زیادی را نیز به جامعه اسکی معرفی کرده است. حضور و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران هم در بخش مالی و هم در بخش نیروهای انسانی می‌تواند زمینه‌ساز رشد اسکی در این استان باشد.

وی افزود: امیدوارم اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با حمایت هرچه بیشتر از ورزش اسکی بتواند زمینه‌‌ساز رشد و توسعه هرچه بیشتر این رشته جذاب باشد. در این بخش نیازمند همکاری و مساعدت اداره کل برای توسعه و به روز رسانی امکانات پیست‌های اسکی و حمایت از تیم‌های استان تهران هستیم.

نظریان با اشاره به نقش مهم هیات اسکی استان تهران برای توسعه اسکی در استان تهران، اظهار کرد: هیات اسکی اسکی استان تهران یکی از هیات‌های فعال کشور است و قطعا با حمایت بیشتر از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران می‌توانیم شاهد تسریع پیشرفت اسکی در این استان باشیم.

وی همچنین با اشاره به شرایط پیست اسکی شمشک و لزوم حمایت گسترده از این پیست، خاطر نشان کرد: پیست اسکی شمشک با شرایط ویژه‌ای که دارد نیازمند حمایت گسترده است و امیدوارم با همراهی و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شاهد رخ دادن اتفاقات خوبی در این پیست باشیم.

نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این دیدار به اقدامات انجام شده در حوزه ورزش اسکی اشاره کرد و گفت: بی شک ورزش اسکی با جذابت بسیار زیادی که دارد، می‌تواند مخاطبین زیادی را نیز به خود جذب کند و با توجه به ظرفیت‌های گسترده این ورزش در استان تهران تمامی تلاش خود را برای توسعه این ورزش به کار بسته‌ایم.

وی افزود: حضور و همراهی ارگان‌های مختلف استان تهران می‌تواند در در توسعه هرچه بیشتر ورزش اسکی در استان تهران موثر باشد. پیست‌های بسیار خوبی در استان تهران داریم که باید برای بروز رسانی امکانات آنها گام برداشته شود.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید