سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

دیدار روسای فدراسیون‌های اسکی و بدنسازی / انعقاد تفاهم‌نامه برای توسعه همکاری‌های مشترک

روسای فدراسیون‌های "اسکی" و "بدنسازی و پروش اندام" با یکدیگر دیدار و گفت‌گو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی در دیدار با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی و پروش اندام راه‌کارهای همکاری های مشترک میان دو فدراسیون را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

استفاده از توانمندی مربیان فدراسیون بدنسازی و پروش اندام برای حضور در اردوهای بدنسازی و آمادگی جسمانی تیم‌های اسکی و تدوین برنامه‌های تمرینی از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود که مقرر گردید در جلسه آینده میان دو رئیس فدراسیون برای اجرایی شدن آن گام برداشته شود.

همچنین همکاری فدراسیون بدنسازی برای در اختیار قرار دادن باشگاه‌های ورزشی برای تمرینات بدنسازی اسکی‌بازان از دیگر مواردی بود که میان روسای فدراسیون‌های اسکی و بدنسازی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تا به زودی در این زمینه اقدامات لازم صورت پذیرد.

در این نشست تفاهم‌نامه‌ای برای همکاری‌های مشترک فدراسیون اسکی و بدنسازی و پروش اندام به امضا رسید و طی جلسات آینده در مورد ظرفیت‌های بیشتر همکاری میان دو فدراسیون بحث و تبادل نظر خواهد شد.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید