سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

گام مهم در توسعه ورزش‌های زمستانی ایران / تغییر نام و فعالیت فدراسیون اسکی با عنوان "فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی"

در راستای توسعه ورزش‌های زمستانی در ایران و با موافقت وزارت ورزش و جوانان از این پس فدراسیون اسکی با نام "فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی" فعالیت خود را دنبال می‌کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در دیدار رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی اظهار کرد: در راستای توسعه رشته‌های زمستانی، وزارت ورزش و جوانان با تغییر نام فدراسیون اسکی به "فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی" موافقت نموده و خروجی این تغییر نام باید گسترش رشته‌هایی باشد که فعالیتی در ایران نداشتند و یا کم توسعه بودند.

دکتر علی‌نژاد با اشاره به اینکه کشور ایران به لحاظ جغرافیایی نسبت به کشورهای منطقه شرایط و امکانات طبیعی مناسب‌تری دارد، خاطر نشان کرد: باید از این فرصت خدادادی بهره بیشتری ببریم و گستره جمعیتی اسکی و ورزش‌های زمستانی را توسعه دهیم و این نگاه که اسکی یک ورزش انحصاری است، باید اصلاح شود و تغییر کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در خصوص بازی‌های المپیک زمستانی که بهمن و اسفند‌ماه به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود نیز افزود: تاکنون چهار سهمیه در اسکی آلپاین و صحرانوردی برای ایران در المپیک زمستانی قطعی شده، انتظار این است که نمایندگان کشورمان بتوانند رنکینگ دوره قبلی این بازی‌ها را ارتقا دهند و در بازی‌های آسیایی زمستانی نیز سهمی از مدال طلای این رویداد را داشته باشند و این با برنامه‌ریزی درست و مدون قابل دسترس است.

دکتر علی‌نژاد همچنین با اشاره اضافه شدن چند رشته زمستانی به فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی خاطر نشان کرد: برای پیشرفت سریع‌تر، باید پایه‌گذاری اصولی و درستی صورت بگیرد. بحث آموزش و استعدادیابی جدی گرفته شود و امور با برنامه پیش برود.

در این جلسه، دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سال ۱۳۹۹ را ارائه نمود.

رئیس فدراسیون اسکی با اشاره به برگزاری رقابت‌های لیگ اسکی در سال گذشته، اظهار کرد: سال گذشته با وجود شرایط کرونایی، لیگ را برگزار کردیم و سال ۱۴۰۰ هم بنا داریم ابتدا لیگ منطقه‌ای را در چهار گروه برگزار کنیم تا برترین‌های هر منطقه به لیگ ملی راه یابند. در راستای توسعه رشته‌های جدید و آشنایی مربیان با آخرین متدهای آموزشی، دعوت از مدرسان سطح اول اروپایی را در برنامه خود داریم.

انتهای پیام

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید