سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

نظریان: کیومرث هاشمی یک سرمایه مدیریتی برای ورزش به شمار می‌رود

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی اعلام کرد: با خروج سجادی باز هم به یک متخصص در ورزش اعتماد شده است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از خبرگزاری برنا، عباس نظریان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص حضور کیومرث هاشمی در وزارت ورزش و جوانان گفت: فکر می‌کنم حضور هاشمی در وزارت ورزش و جوانان اتفاقی میمون و مبارک است. ریاست جمهور خیلی به تخصص در انتصاب وزرا تاکید دارند و با توجه به خروج دکتر سجادی باز هم به یک متخصص ورزش رجوع شد. دکتر هاشمی میراثی برای بخش ورزش است و یک سرمایه مدیریتی برای ورزش به شمار می‌رود.

 

وی افزود: او تلفیقی است از دانش و هنر مدیریتی و همچنین علم و تجربه در زمینه مدیریت. این مساله از سال‌ها حضور در آموزش و پرورش و کمیته ملی المپیک به دست آمده. به نظرم حضور آقای هاشمی یک تصمیم عالی است و حضورش روی صندلی مدیریت وزارت ورزش راهگشا و اثربخش خواهد بود.

 

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش‌های زمستانی در خصوص راهکارهای خود برای توسعه و پیشرفت ورزش را اظهار داشت: با توجه به شرایط کنونی منطقه و نقش و جایگاه دیپلماسی عمومی و به خصوص ورزش در عرصه بین الملل، یکی از بهترین کارها بها دادن بیشتر به شورای عالی ورزش است. به نظرم بهتر این این شورا هر سال حداقل دو بار تشکیل شود.

نظریان در پایان گفت: اعضای این شورا در موضوعات مختلف به ویژه قهرمانان و اسکان و شغل‌شان تاثیرگذار هستند. می‌توانیم با کمک آن‌ها از طریق فضای بین‌المللی ورزشی، تسهیل‌گری کنیم و باید مانند کشورهای اطراف، از دیپلماسی ورزشی به خوبی استفاده کنیم.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید