سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

اولین رئیس هیات "اسکی" کرمانشاه انتخاب شد

احسان اسمعیلی به عنوان اولین رئیس هیات اسکی استان کرمانشاه انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی به نقل از ایسنا/کرمانشاه؛ مجمع انتخاباتی ریاست هیات اسکی استان کرمانشاه، روز(۲۷ شهریور) با حضور رئیس فدراسیون و مسئولان ورزش کرمانشاه برگزار شد که در این مجمع احسان اسمعیلی با کسب تمامی آراء اعضای مجمع، سکان هدایت این هیات را بدست گرفت.

در این مجمع احسان اسمعیلی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات اسکی استان بود که پس از اعلام برنامه هایش برای این رشته در استان، رای گیری از اعضای مجمع آغاز شد.

تعداد کل اعضای مجمع انتخاباتی هیات اسکی استان ۱۶ عضو بود که ۱۳ عضو در این مجمع حضور داشتند که در پایان رای گیری، احسان اسمعیلی توانست از مجموع ۱۳ رای ماخوذه ۱۳ رای موافق را کسب کند.

رئیس هیات اسکی کرمانشاه در این نشست با اشاره به موافقت فدراسیون و پیگیری های انجام شده برای راه اندازی این رشته در استان، اظهار کرد: باتوجه به وجود کوه های جوان و صخره ای در منطقه زاگرس امیدواریم بتوانیم این رشته را به خوبی توسعه دهیم‌.

وی تصریح کرد: تعداد علاقمندان زیادی به این رشته در استان وجود دارد که می توانیم با کمک آنها اسکی کرمانشاه را رو به جلو حرکت دهیم.

 اسمعیلی خاطرنشان کرد: برخلاف تصور عموم، اسکی تنها رشته‌ای روی برف نیست، بلکه رشته های مختلفی را در برمی‌گیرد که از جمله آنها می توان به رول اسکی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فدراسیون به رشته رول اسکی توجه ویژه ای دارد، عنوان کرد: ما در اولین اقدام خود در کرمانشاه به دنبال راه اندازی این رشته هستیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به ظرفیت منطقه زاگرس برای راه اندازی رشته اسکی کوهستان در تلاشیم با کمک فدراسیون اول این رشته را در خود فدراسیون و بعد هم در استان راه اندازی کنیم.

اسمعیلی در پایان عنوان کرد: امیدواریم فدراسیون در بحث برگزاری اردوهای رشته های دیگر این فدراسیون مانند اسکی آلپاین، اسکی اسنوبرد، کراس کانتری و اسکی هاکی هم به مانند سایر استانها به کرمانشاه توجه کند.

در پایان اعضای مجمع به گلرخ سوهانی به عنوان نایب رئیس، محسن ودودیان به عنوان خزانه دار، رضا شهلایی، محمدعلی زرین و نیکناز زرین به عنوان عضو هیات رئیسه و مسلم امیری به عنوان بازرس این هیات رای اعتماد دادند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید