سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

فرصت طلایی حضور مربیان هاکی روی یخ فنلاندی در کشور

به دعوت انجمن هاکی روی یخ کشورمان و به منظور توسعه مهارت‌ها و توانمند سازی بازیکنان ملی پوش ایرانی و موفقیت در مسابقات بین المللی پیش رو، دو مربی برجسته فنلاندی از روز شنبه به آموزش به استعدادهای توانمند هاکی روی یخ کشورمان خواهند پرداخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی،در حالی که هاکی روی یخ به تازگی به عنوان یک ورزش نوپا در ایران معرفی شده است، این ورزش در عرصه بین المللی نیز جایگاه ویژه‌ای را به دست آورده است و با تلاش جامعه هاکی روی یخ ایران، این ورزش با کلاس جهانی توانسته است جایگاه ویژه‌ای در دل خانواده‌های ایرانی پیدا کند.این تلاش‌ها اما تنها به سطح فنی داخل کشور محدود نمانده است. 

در همین راستا به دعوت انجمن هاکی روی یخ فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی و به منظور توسعه مهارت‌ها و توانمند سازی بازیکنان ملی پوش ایرانی و موفقیت در مسابقات بین المللی پیش رو، دو مربی برجسته فنلاندی از شهر تامپرا، یکی از قطب‌های هاکی روی یخ دنیا (و میزبان آخرین دوره مسابقات قهرمانی هاکی روی یخ تاپ دیویژن جهان)، از روز شنبه در پیست یخ آیس باکس ایران مال حضور خواهند یافت. 

این مربیان با تجربه، علم روز این ورزش را به بازیکنان ایرانی انتقال خواهند داد.

این فرصت برای توسعه هاکی روی یخ در ایران بسیار مهم و غنیمتی گرانبهاست. با حضور مربیان برجسته و آشنایی با تکنیک‌ها و استراتژی‌های روز جهان، بازیکنان ایرانی نه تنها می‌توانند مهارت‌های خود را بهبود بخشند بلکه با ارتقای فرهنگ اصیل این ورزش در سطح جهانی با قدرتی افزونتر به رقابت خواهند پرداخت.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید