سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

نظریان: عضویت اسکی ایران در فدراسیون جهانی کرلینگ تایید شد

رئیس فدراسیون اسکی گفت: پیوستن رسمی فدراسیون اسکی ایران به فدراسیون جهانی کرلینگ مطرح و مورد تایید قرار گرفت و سال آینده و کنگره بعدی این موضوع قطعی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، عباس نظریان در گفت‌وگو با ایرنا درباره برنامه‌های پیش روی اسکی‌بازان، اظهار داشت: اسکی‌بازان در مسابقات جهانی اسکی چمن شرکت کردند و برنامه‌های تابستانی ما در این زمینه به پایان رسید. برای اولین بار به عنوان نماینده ایران در کنگره جهانی کرلینگ حضور یافتیم و به دنبال پیوستن به فدراسیون جهانی کرلینگ بودیم. این کنگره به مدت سه روز در کره جنوبی برگزار شد و ما برنامه‌های خود را اعلام کردیم و در حاشیه این نشست با رئیس جهانی کرلینگ و کمیته توسعه آن دیدار داشتیم.

وی افزود: در این دیدارها موضوع پیوستن رسمی فدراسیون اسکی ایران به فدراسیون جهانی مطرح و مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد مکاتبات جدید انجام شود و در سال آینده و کنگره بعدی این موضوع قطعی می‌شود. هنوز این رشته را در ایران شروع نکردیم و ورزشکاری نداریم. در نشستی که با کمیته توسعه جهانی کرلینگ داشتیم، تقاضای مربی و تجهیزات داشتیم. با اعزام مربیان سطح بالا سریع‌تر می‌توانیم این رشته را شروع کنیم. وضعیت تجهیزات ما در این رشته صفر است و باید مکاتباتی در این زمینه داشته باشیم.

رئیس فدراسیون اسکی عنوان کرد: هفته گذشته دوره مربیگری اسکیت روی یخ در ایرانمال برگزار شد و از اول مهر دوره آموزشی مربیگری هاکی روی یخ با حضور مربیان فنلاندی به مدت ۱۰ روز برپا خواهد شد. درخصوص تمرینات ورزشکارانی که قرار است در المپیک جوانان شرکت کنند، دو ورزشکار اسکی آلپاین و سه ورزشکار کراس کانتری به مدت سه ماه به صورت مستمر در اردوی اردبیل، مازندران، تهران و آذربایجان شرقی حضور داشتند.

وی ادامه داد: ۵ اسکی‌باز ما کسب سهمیه کرده‌اند و باید برای حفظ آن ابتدا در کمپ تمرینی آمادگی جسمانی اروپا حضور یابند. اسکی‌بازان کراس کانتری برای حفظ سهمیه به نروژ و اسکی‌بازان آلپاین به اتریش می‌روند تا در دی ماه به المپیک نوجوانان کره جنوبی اعزام شوند.

نظریان گفت: در این دو هفته حمایت‌های سولیداریتی برای ورزشکاران اسکی انجام شد که شامل حال ۹ نفر از ورزشکاران ما که در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های المپیک دوران قبل حضور داشتند، شد. امیدوارم این موضوع شرایط بهتری برای اسکی‌بازان ایران فراهم کند. همچنین از دیگر برنامه‌ها برگزاری کنگره جهانی اسکی در سوئیس است که در این هفته باید در آن حضور یابیم.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید