سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

با حضور دکتر نظریان؛

کنگره سالیانه فدراسیون جهانی هاکی روی یخ برگزار شد

کنگره سالیانه فدراسیون جهانی هاکی روی یخ با حضور رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی از سوم تا ششم اکتبر به میزبانی پرتغال برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی، پرتغال سوم تا ششم اکتبر میزبان کنگره سالیانه فدراسیون جهانی هاکی روی یخ بود.

تصویب آیین نامه و مقررات جدید مسابقات، ارائه و بررسی گزارش هایی از المپیک جوانان مربوط به هاکی روی یخ و گزارش المپیک ۲۰۲۶ میلان برای این رشته از جمله موارد مطرح شده در این کنگره بود.


دراین کنگره که با حضور دکتر عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد ،با انتقال هاکی روی یخ کشورمان به طور رسمی از فدراسیون اسکیت به فدراسیون اسکی و ورزشهای زمستانی با رای قاطع موافقت شد

نشست با کمیته توسعه هاکی روی یخ، دیدار با رئیس  و دبیر کل فدراسیون جهانی، دیدار با رییس کمیته مقررات و قوانین و رئیس کمیته حقوقی و مقررات از جمله نشست های برگزار شده با حضور رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی بود.

جلسه با رییس کنفدراسیون آسیایی هاکی روی یخ و درخواست حمایت های اعزام مربیان تراز اول در بخش آموزش ، دریافت تجهیزات ورزشی و حمایت های مالی از فدراسیون جهانی از جمله دیگر برنامه های این سفر بود.

همچنین در حاشیه این کنگره دکتر نظریان رئیس  فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی کشورمان از رئیس فدراسیون آسیایی و جهانی دعوت کرد تا با حضور در کشورمان از نزدیک با ظرفیت های توسعه و پیشرفت این رشته آشنا شوند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید