سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

جلسه هماهنگی در خصوص کارت های مربیگری و داوری برگزار شد

جلسه بحث و بررسی کارت های مربیگری و داوری سه شنبه ۱۸ مهر در محل فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی ،جلسه بحث و بررسی در خصوص کارت های مربیگری و داوری سه شنبه ۱۸ مهر با حضور دکتر نظریان رئیس ،مرتضی ساوه شمشکی نایب رییس ،بهرام ساوه شمشکی دبیر و مهندس حسین زاده مسئول سامانه صدور کارت های مربیگری ،داوری و سامانه الکترونیکی فدراسیون و مسئول روابط عمومی در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد در فصل جدید جهت بحث صدور کارت مربیگری مربیان با پرداخت ۵۵۰ هزار تومان که شامل صدور کارت الکترونیکی برای تمامی مربیان و صدور بیمه پزشکی ورزشی است اقدامات لازم صورت گیرد.
 
گفتنی است اعتبار این کارت به مدت یک سال است و همچنین گواهی نامه ای در سیستم الکترونیک به غیر از کارتهای مربیگری صادر خواهد شد و کارتهای مربیگری به صورت پشت و رو فارسی و لاتین در دسترس خواهد بود.

در خصوص داوران فدراسیون هم سامانه به زودی از ۲۵ مهر بازگشایی خواهد شد و ‌داوران ‌می توانند به سامانه مربوطه مراجعه کنند و با پرداخت ۲۵۰ هزار تومان کارت خود را با مدت انقضای دو ساله به همراه گواهی نامه مربوطه دریافت کنند.

همچنین مقرر شد کمیته مربیان هماهنگی لازم برای برگزاری انتخابات کانون مربیان کشوری و استانی را انجام داده ،پروپوزال های لازم و آیین نامه های مربوطه را تهیه کرده و بعد از اعلام به همه مربیان کشور جهت کاندید شدن در کانون مربیان و شرایطی که از طریق فدراسیون اعلام می شود، تاییده لازم برای کاندیداها و انتخابات استانی و کشوری را اخذ کند.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید