سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

پیام وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز ملی پارالمپیک

کیومرث هاشمی در پیامی با تبریک روز ملی پارالمپیک، برای کاروان ورزشی فرزندان ایران در بازی‌های پارآسیایی هانگژو آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش روابط عمومی فداسیون اسکی و ورزش های زمستانی و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در پیامی با تبریک روز ملی پارالمپیک، برای کاروان ورزشی فرزندان ایران در بازی‌های پارآسیایی هانگژو آرزوی موفقیت کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۴ مهر روز ملی پارالمپیک فرصتی برای پاسداشت انسان‌های با اراده‌ای است که لحظات زندگی را قدر دانسته و با عزم و اراده‌ی جدی، عزت و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده‌اند.

رویدادهای رقابتی و عرصه‌های ورزشی در طی ادوار مختلف بیانگر این حقیقت بوده که معلولیت تجسم عینی توانمندی و قدرت اراده است و به بستری برای بروز توانمندی انسان‌هایی تبدیل شده که معلولیت را زمینگیر گرده و به نقطه قوتی قابل اتکا تبدیل کرده‌اند.

تلاش ارزشمند جانبازان گرانقدر و افراد دارای معلولیت را که متعهدانه و متخصصانه، عرصه‌ی ورزش را به محلی برای تجلی توانمندی ورزش کشور بدل کرده‌اند، ارج می‌نهم و به همت والای آنها درود می‌فرستم.
 
با تبریک به مناسبت فرارسیدن روز ملی پارالمپیک به همه پیشکسوتان، قهرمانان، ورزشکاران، مربیان، داوران و مدیران عرصه ورزش‌های معلولان، توان‌یابان و نابینایان و دست اندرکاران خدوم ورزش‌های پارالمپیکی تبریک عرض می‌کنم.
 امید دارم کشورمان در بازی‌های پارآسیایی هانگژو روزهای خوب و موفقیت آمیزی  را پیش‌رو داشته باشد.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید