سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

محکوم کردن حملات رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه توسط فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی با صدور بیانیه‌ای، حملات رژیم غاصب صهیونیستی به مردم مظلوم غزه را محکوم و با مردم فلسطین اظهار همدردی کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی؛ متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه در حال وقوع است و بار دیگر خشم و ناراحتی مردم اقصی نقاط جهان را به دنبال داشته است.

ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که 

از روی عجز و ناتوانی، علاوه بر تکرار ظلم ها و جنایات و کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین در غزه و کرانه باختری، جنایتی دیگر از نوع حمله به بیمارستان را مرتکب شود. این رژیم اشغالگر، با حمله به مراکز درمانی، علاوه بر نقض قوانین بین المللی در عدم حمله به مراکز غیرنظامی، سبوعیت و وحشی گری خود را به معرض نمایش جهانی قرار داده و دلهای مسلمانان جهان و حق طلبان را مالامال از کینه، نفرت، بی تابی و انتقام نموده است.

چندین دهه جنگ و تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین آثار زیانباری در منطقه غرب آسیا داشته، که حاصل آن کشته شدن، آوارگی و پناهندگی هزاران فلسطینی از جمله غیرنظامیان بوده است.

فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی نیز به نمایندگی  از جامعه بزرگ اسکی و ورزش های زمستانی  کشور، ضمن اعلام هم‌دردی و عزا با همه ملت های عدالت جو و حقیقت خواه و ملت های مسلمان به ویژه ملت قهرمان فلسطین، رفتار وحشیانه و ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در حمله به مراکز درمانی در غزه را محکوم نموده و از نهادهای بین المللی که ادعای دفاع از حقوق بشر دارند، انتظار داریم، ضمن احقاق حق ملت مظلوم و دردکشیده فلسطین به ویژه زنان و کودکان بی پناه، و محکوم نمودن این حملات، جلوی تجاوزگری و زورگویی رژیم صهیونیستی را بگیرند.

 

 

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید