سایت رسمی فدراسیون اسکی ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - تهران - بلوار نلسون ماندلا (آفریقا)، بالاتر از تقاطع اسفندیار، خیابان شهید انصاری (صداقت)، پلاک 6، طبقه دوم

    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۵۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۴۰
    تلفن : ۲۶۲۰۶۲۳۰
    فکس : ۲۶۲۰۱۰۹۴

اعلام برنامه و رشته‌های حاضر در نهمین دوره بازی‌های آسیایی زمستانی

شورای المپیک آسیا، برنامه و رشته‌های حاضر در نهمین دوره بازی‌های آسیایی زمستانی به میزبانی شهر هاربین در شمال شرقی چین را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی،  وینود کومار تیواری، مدیرکل موقت OCA در نامه‌ای به کمیته‌های ملی المپیک آسیا اعلام کرد که در مجموع شش رشته ورزشی، ۱۱ماده و ۶۴رویداد در این بازی‌ها حضور خواهند داشت.

این شش رشته ورزشی عبارتند از: دوگانه، کرلینگ، هاکی روی یخ، اسکیت، اسکی و کوهنوردی با اسکی، مسابقات مردان و زنان در هر شش رشته ورزشی و همچنین رویدادهای ترکیبی در رشته‌های خاص برگزار خواهد شد.

تیواری در ادامه گفت: از ارائه برنامه ورزشی نهمین دوره بازی‌های زمستانی آسیایی بسیار خوشحالم. OCA به زودی یک کمیته هماهنگی تشکیل خواهد داد و از هاربین بازدید می‌کنیم تا همه اماکن و آماده‌سازی برای‌ بازی‌ها بررسی شود.

هاربین، مرکز استان هیلونگ جیانگ در شمال شرق چین، به اتفاق آرا در چهل و دومین مجمع عمومی OCA در بانکوک در ماه جولای به عنوان میزبان بازی‌های زمستانی ۲۰۲۵ تایید شد.

همچنین دهمین دوره بازی‌های آسیایی زمستانی در سال ۲۰۲۹ در شهر تروجینا در عربستان سعودی برگزار می‌شود.

فدراسیون اسکی در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید